Voorstellen MSAS

Stel hier jezelf en je A2 voor.
Plaats reactie
msas

02 aug 2010, 21:15 0 x

Hoi allemaal,

Even voorstellen; mijn naam is Michel en ik woon in Lent. Ik was al een tijdje op zoek naar een zuinige, comfortabele auto waar we met zijn drietjes in kunnen rijden en waar mijn hart een beetje sneller van gaat kloppen, zonder de hoofdprijs te willen betalen.

Uitkomst: Audi A2 1.4 benzine Exclusive uit 2002 met 108.000km in Zilver metallic.

Heb de auto een paar weken geleden gekocht bij een Peugeot-dealer en afgelopen vrijdag opgehaald nadat de distributieriem is vervangen evenals een bekerhouder die stuk was, plus nog een reparatie van de stoelbekleding. Alles keurig verholpen zoals afgesproken bij de koop en nu hopelijk heel veel leuke en tevreden kilometers maken.

Heb gelijk al de cruisecontrol, de module voor comfort knipperlichten en een Aux-line adapter aangeschaft via cum-cartec-shop.de. Nu nog even kijken wanneer ik de cruisecontrol bij ze laat inbouwen.

Een aantal tips voor mijn A2 heb ik hier al gevonden in het forum, dus de start is gelijk goed. Ik zal binnenkort in elk geval wat foto's van de nieuwe aanwinst plaatsen.

Groeten,

Michel
Romulus

02 aug 2010, 23:54 0 x

Welkom! Goed bezig! :P
En nu natuurlijk... de foto's nog 8-)

Veel veilige kilometers gewenst!
Plaats reactie