Femke - A2 1.4 Ebony Black - 2003 - Leder & pano. dak

Stel hier jezelf en je A2 voor.
Femke
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

22 aug 2023, 08:50 0 x

In mijn interieur zitten origineel al heel veel aluminium (mat) details.

Die randjes in de deur, de deurgrepen, een randje bij de handrem, het handrem knopje, het dashboardkast greepje, de 'oh shit bar' (zo noemden we die staaf op het dashboard aan de passagierskant bij onze 4x4 vroeger), de tellerringen, rondom de airbag, rondom de pookknop...

En ik zal er zo uit mn hoofd vast nog een paar missen.

Alleen de raambediemingsknopjes hebben (nog!) geen glimmend randje. Maar die staan nog op mn verlanglijstje :D
Audi A2
2003 - 1.4 BBY Pro Line - Ebony Black - Cruise Control - Beige lederen sportstoelen - OSS - 3-Spaaks lederen stuur - Middenarmsteun - 16" Velgen - Boardcomputer - LED koplampen - mistlampen - Concert radio + bluetooth - comfort knipperlicht
Lucske
Audi A2 clublid
Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)

22 aug 2023, 09:47 0 x

Geinig zeg, die handdraaiers achterin met chroom!

Bedankt ook, ik heb weer een doel. worden weer slapeloze nachten en zoektochten op internet ;)
1.6 BAD | kastellrot
Femke
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

22 aug 2023, 09:52 1 x

Hihi, herkenbaar....

En moet je nagaan dat ik ze compleet per ongeluk op de sloop tegen kwam en ook nog in de juiste interieur kleur. Dubbel geluk. :tongueclose
Audi A2
2003 - 1.4 BBY Pro Line - Ebony Black - Cruise Control - Beige lederen sportstoelen - OSS - 3-Spaaks lederen stuur - Middenarmsteun - 16" Velgen - Boardcomputer - LED koplampen - mistlampen - Concert radio + bluetooth - comfort knipperlicht
Plaats reactie