Beste mede A2-liefhebbers,
Het wordt tijd mijzelf hier ook eens voor te stellen. Na al jaren met een schuin oog naar een A2 te kijken, heb ik er daadwerkelijk sinds februari eentje op m’n naam staan. Hoera!
Zonder al teveel kennis van zaken vond ik het nog wel spannend er ‘zomaar’ eentje te kopen.
Maar wat bleek: DED@2 blijkt de A2 van voor naar achter (en weer terug) te kennen! Met zijn hulp én de kritische blik heb ik mijn A2 gezocht en gevonden. En dit is ‘m geworden.
Type: benzine 1.4 AUA
Bouwjaar: 2001
Tellerstand: ondertussen 130.000km
Kleur: Brilliantblau
Aantal jaren geleden geïmporteerd uit Frankrijk
Extra’s: cruise control, OSS (werkend), PDC (nog even niet werkend)
Zelf toegevoegd (lees: koffie gehaald voor DED@2): Concert installatie met cd en blue tooth, comfort module ? (—> drie keer knipperen bij aantikken én radio uit bij verwijderen sleutel), comfortabele stoelen en versnellingspook met chromen ring.
De eerste weken bleek de kofferbak kletsnat te worden. Na driedubbele inspectie van het dak, hebben we toch de achterbumper eraf gehaald. En ja, het drukrooster/ventiel hing er los bij. Met een mooie laag kit zit deze hopelijk weer voor jaren vast. En het meest belangrijke, de kofferbak is kurkdroog en er staat geen water meer in de accubak.
Dus nu met een grote glimlach vooral genieten van een superfijne auto. Wat ik overigens aan best veel mensen moet uitleggen :-)
En natuurlijk ter afsluiting nog een paar foto’s.
Groeten van Jacobine
Nog een blije A2 rijder
-
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
- Bijlagen
-
- IMG_5029.jpeg (4.15 MiB) 2495 keer bekeken
-
- IMG_5028.jpeg (3.8 MiB) 2495 keer bekeken
-
- IMG_5027.jpeg (3.42 MiB) 2495 keer bekeken
-
- IMG_5025.jpeg (5.8 MiB) 2495 keer bekeken
-
- IMG_5024.jpeg (7.19 MiB) 2495 keer bekeken
- DED@2
- Audi A2 clublid
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Hi @JayJay ,
Van harte welkom op het forum. Fijn dat de A2 zo bevalt . Het is zeker een mooi exemplaar waar je de komende jaren veel plezier van zal hebben.
Tot snel! Grtz DED@A2
Van harte welkom op het forum. Fijn dat de A2 zo bevalt . Het is zeker een mooi exemplaar waar je de komende jaren veel plezier van zal hebben.
Tot snel! Grtz DED@A2
Audi A2 ATL ‘04 - Akoya Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Silver CS Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Kristallblau under construction
Audi A2 AUA ‘01 - Ebonyschwarz Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Silver CS Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Kristallblau under construction
Audi A2 AUA ‘01 - Ebonyschwarz Pimped
- Peter_Maathuis
- Moderator
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Welkom bij de club!
Met zo'n mooi exemplaar (weinig km's, S-line stoelen, pdc, OSS, ...) wordt je vanzelf blije rijder! Veel genoeglijke en veilige km's toegewenst!
Met zo'n mooi exemplaar (weinig km's, S-line stoelen, pdc, OSS, ...) wordt je vanzelf blije rijder! Veel genoeglijke en veilige km's toegewenst!