Even voorstellen
-
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Op zoek naar een kleine premium auto kwam ik al snel bij de A2 uit. Gisteren een hele fraaie 4 jaar geleden uit Duitsland geimporteerde 1.4 AUA in dolfijngrijs gekocht. In Duitsland dealer onderhouden en in Nederland bij de A2 dokter. Een mooie met de door mij gewaardeerde opties. Werkend open dak, cruisecontrol, parkeersensoren, uitgebreide audio installatie, sportstoelen en 5 persoons. Doordat het kenteken vrij nieuw is zien de mensen niet dat het al een 24 jaar oude auto is en heb ik al 2x de vraag gekregen of hij elektrisch is. Geeft toch wel aan dat het een tijdloos model is. Ik ben er erg blij mee en hoop op vele prettige kilometers.
-
- Audi A2 clublid
Sleuteldag is zeker lekker dichtbij maar gelukkig is alles in orde en hoeft er hopelijk voorlopig niet gesleuteld te worden. 

-
- Audi A2 clublid
Ik ben meer optimist dan realist dus verwacht minimaal het eerste jaar zonder sleutelen door te rijden. 

- Peter_Maathuis
- Moderator
Welkom bij de club - inderdaad een mooi exemplaar heb je gevonden!
En je bent ook welkom in Hilversum als je niet wilt sleutelen (en dan hoef je niet in te schrijven noch betalen) - 't is altijd heel gezellig en leerzaam
En je bent ook welkom in Hilversum als je niet wilt sleutelen (en dan hoef je niet in te schrijven noch betalen) - 't is altijd heel gezellig en leerzaam

-
- Audi A2 clublid
Moderator edit: niet quoten als je reageert op de laatste post (anders wordt alle tekst dubbel opgeslagen)
Leuk idee. Zet ik in de agenda.
Leuk idee. Zet ik in de agenda.

-
- Audi A2 clublid
Excuus. Heb weinig forum ervaring dus nog even uitvogelen hoe het werkt.
- Peter_Maathuis
- Moderator
Da's begrijpelijk en geen enkel probleem