Al best een hoop gedaan , even een nog to-do lijstje:
De makkelijke tussendoor /nu/ komende tijd/ winter klusjes met nieuwe onderdelen:
-gasveren achterklep. links+rechts ( zijn erg lam, dus nieuw) -besteld.
-deurvangers rechtsvoor en linksvoor (beide deurvangers luide knak te horen,dus nieuwe) - besteld
-pasvorm automatten van rubber (om ondertapijt te beschermen en makkelijk afnemen -besteld
-kentekenverlichting in orde maken. (de stalen parkerschroeven zijn verroest,met losdraaien afgebroken, vervangen voor rvs schroeven)
-Ramen achter + achterklepruit blinderen , hoe weet ik nog niet . of folie of losse elementen of mischien wel een coating.
-de hemelbekleding laat op een paar nog kleine puntjes los. niet erg maar wil ik wel een keer wat mee.
groot onderhoud komende voorjaar -zomer met nieuwe onderdelen:
-stuurkogels links+rechts ( de stuurkogel rechts was een apk aandachtspuntje, dus maar gelijk links ook vervangen. - besteld
-homokineet aandrijfas links+ rechts (homokineet rechts is een lichte trilling te voelen, dus gelijk aan beide zijden vervangen -besteld
-ashoezen homokineet 2x (preventief,vers rubber !) -besteld
-ashoezen bakzijde links+rechts ( preventief,vers rubber ! ) -besteld
-stabilisatiestangen links+ rechts -besteld
-motorkantelsteun bij bak. (rubber is denk te week of uitgedroogd/gescheurd,mogelijk de andere motorophangpuntrubbers ook.
-mogelijk nieuwe fuseekogels / draagarmen
-olie versnellingsbak vervangen.
-grote remservice : doorspoelen remvloeistof, nieuwe remvloeistof, inspectie gehele remmerij, controle remleidingen corosie/roest , indien nodig onderdelen vervangen zowiezo nieuwe blokken voor , remschoenen +remcilinders achter.
-gehele onderstel/ophangpunten/subframes aanpakken, dat wil zeggen alles roestvrijmaken/opnieuw behandelen/lakken/spuiten.
dit zal het meeste werk zijn, ik reken zelf op een maand werk. (paar uurtjes per dag,of hoe het uitkomt.)
-schokbreker en veerpoten/ophanging/ophangrubbers etc inspecteren. het zal wel op nieuwe veren en/of nieuwe schokbrekers uitkomen
ter zijner tijd.
de auto staat nu achterover geheld, alsof er een caravan achter hangt.. hij rijd er nu niet minder goed door, maar het gezicht wil ook wat !
ik hoef me dus niet te vervelen komende tijd.

-