nieuw op forum A2
-
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
op een klein gedeelte zat de kras door de blanke laklaag/lak heen ! daar is dus net een klein stukje blanke laklaag/lak weg...kan weinig kwaad verder, de grondlaag is daar nog wel goed. het allemooiste is natuurlijk overspuiten maar de plek is zo klein nu dat het nauwelijks opvalt. goed in de wax houden maar.
- Jomsy
- Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)
Een bepaald type wax?marcoa2 schreef: ↑22 apr 2025, 20:04op een klein gedeelte zat de kras door de blanke laklaag/lak heen ! daar is dus net een klein stukje blanke laklaag/lak weg...kan weinig kwaad verder, de grondlaag is daar nog wel goed. het allemooiste is natuurlijk overspuiten maar de plek is zo klein nu dat het nauwelijks opvalt. goed in de wax houden maar.
-
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
ik gebruik als wax mequiars carnauba plus. is een redelijk standaard wax.
de weg geschuurde (blanke) lak komt hier uiteraard niet mee terug, het beschermd slechts de overgebleven lak..
ik wil deze week de ""stootstukken"" bumper opnieuw spuiten, zitten ook lichte krassen/beschadiging op. kijken hoe dat uitpakt en of er verschil in kleur te zien is, is een soort van proef gelijk.
mocht dat goed wezen spuit ik de deur op termijn opnieuw !
de weg geschuurde (blanke) lak komt hier uiteraard niet mee terug, het beschermd slechts de overgebleven lak..
ik wil deze week de ""stootstukken"" bumper opnieuw spuiten, zitten ook lichte krassen/beschadiging op. kijken hoe dat uitpakt en of er verschil in kleur te zien is, is een soort van proef gelijk.
mocht dat goed wezen spuit ik de deur op termijn opnieuw !