[quote="falcon"]... ben ik wel benieuwd of je in die tijd ook nog problemen gehad hebt met je tdi. ...[/quote]
Nee, dat niet. TDI rules! Wel een paar kleine andere dingetjes:
Meerdere sterretjes in de voorruit waarvan er één in één nacht zo'n lange barst opleverde dat ik de ruit moest laten vervangen, een paar butsen in de velgen (waarvan er één voor problemen bij de APK kan leiden, vrees ik) een rammel voorin (ik denk een motorsteun) een kapotte carkit (Parrot, op zich super met iphone-aansluiting en draadloze afstandbediening) en nog wat bij de APK. Dus behalve de Parrot mag ik eigenlijk niet klagen.
[quote="falcon"]En hoe is je verbruik met 17 inch? [/quote]
Gemiddeld 1:23. Als ik mijn best doe en onder de 110km/u blijf en bij 3 bar: 1:25,6 Maar daar moet ik bij zeggen dat ik heel bewust rij. (veel afstand en ver vooruit kijken, slechts af en toe meer gas geven dan nodig en bijna niet remmen... dat soort dingen)
[quote="falcon"]Mag jouw vrouw er ook in rijden?

[/quote]
Ha ha, nee die heeft er weinig in gereden en minder schade gemaakt dan ik zelf. ;-)
[quote="falcon"]Die deltavlieger, wat supergaaf zeg! Moet je daarvoor een soort van "brevet" hebben?
Veel plezier nog met je multifunctionele wagen![/quote]
Ja, je hebt 3 brevetten waarvan je er twee nodig hebt om zelfstandig te vliegen, in sommige landen drie. Met de neussteun is het een prima delta-auto. Met zachtere vering en vooral een langere veerweg zou het nog beter zijn. (dus als iemand nog ideeën heeft...)
Dank, dat zal zeker lukken. (plezier)
[quote="Peter"]Hoi en welkom ! Prachtige introductie, mooie foto's ![/quote]
Dank je! Wat een toffe reacties!
[quote="Romulus"][quote="falcon"]Mag jouw vrouw er ook in rijden?

[/quote]
Of BEN je de dame die achter het stuur zit? :o 8-) [/quote]
Ha ha nee, dat is mijn (inmiddels) ex-vriendin. En nee, niet 'ex' vanwege schade! ;-)
[quote="Romulus"]
Hoewel deze kleur hem goed en sjiek staat, had je met dat geel natuurlijk wel een bijzonderdere kleur gehad. Soort van color.storm zonder de zwarte accenten, denk ik. Mja, dan zou ik toch ook voor het gedekte zwart gaan...[/quote]
Ja, geel was leuk geweest! Maar ik had geen keus; toen hij op marktplaats stond was hij al gespoten. (en een nieuw verfje is altijd welkom)
[quote="Menno & Tamara"]Die velgen...wat zijn die GAAF zeg !!
Weet iemand wat voor type velgen dit zijn?[/quote]
Ze werden 'A8 wielen' genoemd. Hier gekocht: Wheelpoint Bart vd Boogaard:
http://verkopers.marktplaats.nl/9294552 Ik was tegen 600 euro kwijt inclusief banden. Ik was bang dat de toch al stugge vering nog bonkiger zou worden, maar merk geen verschil in comfort.