Hey A2-rijders!
Even googlen en jullie zijn zo gevonden!!
Heb al even rondgekeken en veel nuttige informatie gevonden!
Wij ( famillie Nieuwenhuis ) hebben sinds 2 weken onze audi a2 1.4 benzine uit 2000 opgehaald bij autoland van den burg in Heerenveen.
De auto heeft klimacontrol, electrische ramen en spiegels, mistlampen en concert 1 radio.
Het intrieur is lichtantraciet van kleur een heeft in de achterbak een dubbele bodem.
De kilometerstand: 62224 kilometer!!! NAP
Wij komen van een mercedes C180 en waren toch op zoek naar een lichte zuinige ruime auto.....dusss onze keus viel op deze wonderschone echte audi!!
We rijden nu met veel genoegen 1 op 15,5 puur stadsverkeer!!!!!!!!!! eerder met de mercedes 1 op 11.3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! van 161 euro belasting naar 75 euro belasting in het kwartaal!!!
En tis een luxe maar toch ( voor deze wielbasis ) een comfortabele auto!!
Wij zijn er super blij mee en hopen er nog heel veel jaren plezier van te hebben!!
Nu donderdag gaat hij voor z`n grote beurt dus dan issie weer helemaal bij!!
Normaal gesproken doe ik het onderhoud zelf maar deze beurt gaattie toch even naar de garage!!.
Vriendelijke groeten,
Andries Nieuwenhuis
Nieuw forum lid: Famnieuwenhuis
Welkom!
Volgens mij ga je nog veel plezier aan je A2 beleven. Welke kleur heeft-ie van buiten?
Het is qua concept zo'n beetje het tegengestelde van de C-klasse, en dat merk je :lol:
Nog veel veilige kilometers gewenst!
P.S. Je uitroeptekentoets klemt af en toe
Volgens mij ga je nog veel plezier aan je A2 beleven. Welke kleur heeft-ie van buiten?
Het is qua concept zo'n beetje het tegengestelde van de C-klasse, en dat merk je :lol:
Nog veel veilige kilometers gewenst!
P.S. Je uitroeptekentoets klemt af en toe