Hallo allemaal,
Ook ik ben een A2 enthousiast.
Mijn eerste A2 was een donkerblauwe 1.4, tweedehands gekocht in 2004 met 52.000 km. Deze heb ik met 118.000 km op de teller in 06/2008 ingeruild voor een 1.6FSI in de kleur lichtzilver. Deze had toen 18.000 km gereden en was in 01/2006 op kenteken gezet.
In mijn onderschrift kun je zien wat er zoal op en aanzit.
groeten en laten we hopen dat het een druk forum wordt.
Hallo
- Pyro_loe
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Hier bij een fototje.
Gekocht via ebay. De armsteun is heel eenvoudig te bevestigen. De beugel schuift zo onder/aan de stoelrail. Hij is opklapbaar.
De steun is alleen niet te gebruiken in combinatie met een achterbekerhouder (tussen console en achterbank). Dan zitten de beugels net in de weg. Maar wellicht laat ik die beugels (ronde buis) nog eens aanpassen naar platte strip, dan ga ik ook de bekerhouder monteren.
Gekocht via ebay. De armsteun is heel eenvoudig te bevestigen. De beugel schuift zo onder/aan de stoelrail. Hij is opklapbaar.
De steun is alleen niet te gebruiken in combinatie met een achterbekerhouder (tussen console en achterbank). Dan zitten de beugels net in de weg. Maar wellicht laat ik die beugels (ronde buis) nog eens aanpassen naar platte strip, dan ga ik ook de bekerhouder monteren.
- Pyro_loe
[quote="Romulus"]Ik zag op het Duitse forum dat je FSI na een garagebezoek weer de weg op is. Alles verholpen, hoop ik?[/quote]
Ja hij doet het weer gelukkig. Loopt zelfs weer beter dan voorheen, hij hield soms ietwat in bij zo'n 2800 toeren.
Alleen nog even de rekening afwachten :?
Ja hij doet het weer gelukkig. Loopt zelfs weer beter dan voorheen, hij hield soms ietwat in bij zo'n 2800 toeren.
Alleen nog even de rekening afwachten :?
- Pyro_loe
[quote="Woco"]Louis
Waar ik benieuwd naar ben... LED interieurverlichting..
heb je daar pic's van?[/quote]
Ik heb hier een paar fototjes staan
http://www.a2oc.net/pictures/showgaller ... puser=1007
Waar ik benieuwd naar ben... LED interieurverlichting..
heb je daar pic's van?[/quote]
Ik heb hier een paar fototjes staan
http://www.a2oc.net/pictures/showgaller ... puser=1007