Even voorstellen

Stel hier jezelf en je A2 voor.
Plaats reactie
SAS

02 feb 2011, 23:11 0 x

Hallo,

Afgelopen zomer hebben wij een A2 met de gewenste spec's in Duitsland weten te bemachtigen. NA bijna een jaar lang zoeken eindelijk een exemplaar gevonden die voldeed aan ons wensenpakket: minimaal een 1.6FSI met lage km stand, S-line en open sky dak. Uiteindelijk hebben wij er een gevonden bij een Audi dealer net over de grens en met de volgende spec's:

- 1.6 FSI, model 2003, 55.000 KM, volledige onderhoudshistorie bij dezelfde dealer en 1 jaar garantie;
- Kleur lichtzilver
- S line Sport plus
- Advance pakket
- High tech pakket
- Winterpakket
- Navigatie OEM

Een heel fijne wagen (dat weten de meeste hier) en ook nog erg origineel en tijdloos. Fijn om te lezen dat er zoveel kennis aanwezig is binnen dit forum. Aangezien ik nog een paar kleine wensen heb om op termijn in de auto in te laten bouwen, zal ik zeker met interesse het forum volgen.

Gegroet,

Groot Audifan
Gompie

03 feb 2011, 00:59 0 x

Hallo en welkom hier!
Geduld is inderdaad een schone zaak, gefeliciteerd met de aankoop van wat een fijne wagen lijkt.
Je zult wel in je SAS zijn....
Mocht het dak problemen geven dan is er sinds kort een coulance regeling, was er vorig jaar nog
niet toen ik de mijne kocht en daarom alle OSS A2s gelaten voor wat ze waren. Nu had ik het achteraf
wel gewild maar het is ook fijn als er wat te wensen overblijft! :) Ik hoop dat je het forum alleen
voor plezierige zaken zult bezoeken, maar indien anders is hier veel hulp te vinden en te krijgen.
Groeten, Gompie
arjan

03 feb 2011, 13:55 0 x

Hoi welkom,

Wij zien hier graag een paar mooi foto,s van de FSI.

Gr Arjan
Plaats reactie