Even voorstellen
Hallo,
Eindelijk foto's van de A2 gemaakt, mijn vrouw is er inmiddels al een paar weken mee aan het rijden.
Auto zelf ingevoerd uit Duitsland na een lange zoektocht, het moest nl een 5 persoons uitvoering zijn ivm met mijn 3 kinderen. Gekocht van eerste eigenaar met 110000km op de teller. Auto had al 15"LMV maar ik heb hier 16"audi A1 velgen opgelegd. Zelf vind ik dit er erg goed uitzien. Voor de rest zou ik zeggen zie de foto's.
Eindelijk foto's van de A2 gemaakt, mijn vrouw is er inmiddels al een paar weken mee aan het rijden.
Auto zelf ingevoerd uit Duitsland na een lange zoektocht, het moest nl een 5 persoons uitvoering zijn ivm met mijn 3 kinderen. Gekocht van eerste eigenaar met 110000km op de teller. Auto had al 15"LMV maar ik heb hier 16"audi A1 velgen opgelegd. Zelf vind ik dit er erg goed uitzien. Voor de rest zou ik zeggen zie de foto's.
Mooie automobiel !
eerruugg mooie wielen !
Hij is helemaal verjongd (ook al was ie niet verouderd )
Heb je in het interieur ook nog leuke dingen zoals Concert 2 radio of dubbele bagagebodem ?
past dat zondermeer die velgen of heb je aanpassingen moeten doen ?
groet Audietje(Hans)
eerruugg mooie wielen !
Hij is helemaal verjongd (ook al was ie niet verouderd )
Heb je in het interieur ook nog leuke dingen zoals Concert 2 radio of dubbele bagagebodem ?
past dat zondermeer die velgen of heb je aanpassingen moeten doen ?
groet Audietje(Hans)
- Audi_gekkie
Welkom
Mooie A2 en nog mooiere velgen.
Ik heb zelf 3weken geleden ook een A2 ingevoerd vanuit Duitsland.
Hadden we samen kunnen doen. :mrgreen:
Heb je nog foto's van het interieur?

Mooie A2 en nog mooiere velgen.
Ik heb zelf 3weken geleden ook een A2 ingevoerd vanuit Duitsland.
Hadden we samen kunnen doen. :mrgreen:
Heb je nog foto's van het interieur?
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Bij deze welkom op het forum en vele plezierige km's met de nieuwe aanwinst gewenst.
De velgen staan de auto goed, had zo het facelift model kunnen zijn ...
mvg Peter_Audi_A2
De velgen staan de auto goed, had zo het facelift model kunnen zijn ...

mvg Peter_Audi_A2
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot