ff voorstellen

Stel hier jezelf en je A2 voor.
Made inching

22 dec 2011, 19:51 0 x

Als ik het goed heb, op de originele papieren, volledig dealer onderhouden met alle boekjes, zelfs de aanschafboekjes, heb ik maar 3 opties niet, zonneklep met verlichting, lederen bekleding, maar volgens mij was dat voor de exclusive geen optie, en sleutel met afstands bediening. Zelfs de inhoud van de gereedschapsset is compleet, incl. Compressor.

Alleen is de fietsendrager niet compleet, wel de trekhaak er voor, is goed voor inparkeren.
Romulus

22 dec 2011, 22:23 0 x

[quote="Made inching"]Als ik het goed heb, op de originele papieren, volledig dealer onderhouden met alle boekjes, zelfs de aanschafboekjes, heb ik maar 3 opties niet, zonneklep met verlichting, lederen bekleding, maar volgens mij was dat voor de exclusive geen optie, en sleutel met afstands bediening. Zelfs de inhoud van de gereedschapsset is compleet, incl. Compressor.[/quote]Hm, daar zitten een aantal zaken bij (make-up verlichting en klapsleutel met afstandsbediening) waarvan ik dacht dat ze alleen op het basismodel ontbraken. Weer wat geleerd. Heb je dan bijv. wel FIS (boordcomputer), stoelverwarming, elektrische ramen achter en speakers achter? Zie ook het Audi A2 Museum: Serienausstattung en Sonderausstattung (wel voor de Duitse markt).
[quote="Made inching"]Alleen is de fietsendrager niet compleet, wel de trekhaak er voor, is goed voor inparkeren.[/quote]Eh, ja, die dwingt wel... hm... respect af :mrgreen:
Plaats reactie