Missie geslaagd! De A2 is binnen!
- Thck
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Proficiat met de nieuwe aanwinst.
Die vraag m.b.t. of het de nieuw Audi is heb ik ook eens meegmaakt! Ik heb in een gekke bui eens de A achter van de deksel gehaald en een (bij Halfords te koop) Q erop geplakt! Had ik dus een Q2!
Op een gegeven moment sta ik bij een benzinepomp en kom ik terug van het betalen, staat er een dikke vette Q7 achter mij en de eigenaar loopt om mijn Q2 heen!! Vraagt hij mij of dit de nieuw telg van de Q serie is!!! Je begrijpt dat dit voor mij om te lachen was!!!
Inmiddels wel de A er weer op geplakt.
Veel plezier met je A2.
Theo
Die vraag m.b.t. of het de nieuw Audi is heb ik ook eens meegmaakt! Ik heb in een gekke bui eens de A achter van de deksel gehaald en een (bij Halfords te koop) Q erop geplakt! Had ik dus een Q2!
Op een gegeven moment sta ik bij een benzinepomp en kom ik terug van het betalen, staat er een dikke vette Q7 achter mij en de eigenaar loopt om mijn Q2 heen!! Vraagt hij mij of dit de nieuw telg van de Q serie is!!! Je begrijpt dat dit voor mij om te lachen was!!!
Inmiddels wel de A er weer op geplakt.
Veel plezier met je A2.
Theo
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Bijna hetzelfde geintje heb ik ook gedaan. Originele cijfer 1 vervangen door de originele 2
audi A2 2.4 i.p.v 1.4 :lol: Diverse opmerkingen in de trend van: Zou je wel willen ...
audi A2 2.4 i.p.v 1.4 :lol: Diverse opmerkingen in de trend van: Zou je wel willen ...
Prachtig bericht, Kogelman! Mooi om je enthousiasme te lezen over vele facetten van de A2. Ik heb de mijne begin deze week ook weer opgehaald na de jaarlijkse beurt. Niets eraan, behalve wat kleine dingen die ik zelf al opgemerkt had. Bijna als nieuw, zeg maar. Dan rijd je toch net zo trots naar huis als jij.
Veel plezier ervan en een fijne verjaardag voor de jongste (jongens krijgen graag een auto voor hun verjaardag, maar deze keer hebben papa en mama wel een heel grote uitgezocht) :mrgreen:
Veel plezier ervan en een fijne verjaardag voor de jongste (jongens krijgen graag een auto voor hun verjaardag, maar deze keer hebben papa en mama wel een heel grote uitgezocht) :mrgreen:
Gefeliciteerd, fantastisch bericht! Ik hoop dat dat zo blijft!
Ook ik ben vorige week nog door een Caddy-rijder :? benaderd met de
vraag of dit een nieuw model Audi was. Dus een en ander vertelt... :ugeek:
Blijft vervelend. :lol:
Gompie
Edit: Is het jullie wel eens opgevallen dat die "petjes" in hun verlaagde GTI achtigen
("boomklevers" volgens plaatselijk autobergingsbedrijf) vaak schuin in de auto zitten?
Zeker van alles te zien op de middenconsole, blijft grappig gezicht...
Gompie
Edit: Is het jullie wel eens opgevallen dat die "petjes" in hun verlaagde GTI achtigen
("boomklevers" volgens plaatselijk autobergingsbedrijf) vaak schuin in de auto zitten?
Zeker van alles te zien op de middenconsole, blijft grappig gezicht...
[album]451[/album]
[album]452[/album]
[album]461[/album]
[album]456[/album]
[album]457[/album]
Dank voor alle felicitaties, ook namens onze jarige Siem.
Ik heb vandaag de A2 eens helemaal goed gewassen en schoongemaakt van binnen en buiten.
Hij glimt nu nog harder, voordeel van deze lichte kleur is dat je er niet zo snel vuil op ziet. Onze China Blue A3 was wat dat betreft veel eerder smerig. Onze oudste zoon (9 jaar) vraagt regelmatig of hij even in de A2 mag zitten om muziek te luisteren, dan zit hij een poosje uit zijn dak te gaan op de voorstoel (wel met de ruiten gesloten).
[album]452[/album]
[album]461[/album]
[album]456[/album]
[album]457[/album]
Dank voor alle felicitaties, ook namens onze jarige Siem.
Ik heb vandaag de A2 eens helemaal goed gewassen en schoongemaakt van binnen en buiten.
Hij glimt nu nog harder, voordeel van deze lichte kleur is dat je er niet zo snel vuil op ziet. Onze China Blue A3 was wat dat betreft veel eerder smerig. Onze oudste zoon (9 jaar) vraagt regelmatig of hij even in de A2 mag zitten om muziek te luisteren, dan zit hij een poosje uit zijn dak te gaan op de voorstoel (wel met de ruiten gesloten).
[quote="Gompie"]Gefeliciteerd, fantastisch bericht! Ik hoop dat dat zo blijft!
Gompie
Zeker van alles te zien op de middenconsole, blijft grappig gezicht...[/quote]
Inderdaad, koppie in het midden van de auto. Bijna altijd. Heel apart
groet
audietje
Gompie
Zeker van alles te zien op de middenconsole, blijft grappig gezicht...[/quote]
Inderdaad, koppie in het midden van de auto. Bijna altijd. Heel apart
groet
audietje
Ik heb vandaag de A2 een beetje gepimpt. Op de flanken S-line logo's en aangezien ik op de kofferdeksel geen 1.4-logo had staan, staat daar nu ook een S-logo. Niet geheel origineel, maar wel onderscheidend en goed ogend bij de zilver-grijze lak.
[album]469[/album]
[album]470[/album]
[album]471[/album]
Daarnaast voor de zomerbanden een setje licht metalen Artec-velgen op de kop weten te tikken via Marktplaats. Ik vind ze wel aardig smoelen. Er zit nu nog een goed setje Semperit winterbanden op (ik kocht ze voor de velgen, maar deze banden zaten er reeds op), die gaan wijken voor de zomerbanden (Goodyears). De originele 6 arm velgen met de Continental winterbanden gaan dan in de opslag.
[album]472[/album]
[album]473[/album]
Nu alleen nog Audi naafkapjes/stickers bestellen en dan is het af.
Voorlopig zijn we weer klaar met het exterieur.
[album]469[/album]
[album]470[/album]
[album]471[/album]
Daarnaast voor de zomerbanden een setje licht metalen Artec-velgen op de kop weten te tikken via Marktplaats. Ik vind ze wel aardig smoelen. Er zit nu nog een goed setje Semperit winterbanden op (ik kocht ze voor de velgen, maar deze banden zaten er reeds op), die gaan wijken voor de zomerbanden (Goodyears). De originele 6 arm velgen met de Continental winterbanden gaan dan in de opslag.
[album]472[/album]
[album]473[/album]
Nu alleen nog Audi naafkapjes/stickers bestellen en dan is het af.
Voorlopig zijn we weer klaar met het exterieur.
- Rinus
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Ja,ik heb dezelfde mening in deze. En een strakke velg is makkelijker te onderhouden., Als ik mijn BBS-jes schoon moet maken, moet ik wel tweehonderd gaatjes reinigen. Ben je even mee bezig, wil je het goed doen.