Vandaag de zomerbanden op de Artec zomervelgen laten zetten en de bijpassende naafdoppen erop geplaatst.
Ik ben nu nog op zoek naar zwarte (kunststof) dopjes die over de wielbouten kunnen om de bouten te beschermen/schoon te houden en het geheel af te maken . Weet iemand welke afmetingen ik daarvoor moet hebben en waar dit voordelig te bestellen is?
[album]508[/album]
[album]509[/album]
Zomervelgen+zomerbanden gereed
[quote="audietje"]Staan hem goed die wielen !
Gemakkelijk schoon te houden ook
Is dat de gebruikelijke 15 inch ?
groet
Audietje (Hans)[/quote]
@ Hans: De velgen zijn niet origineel Audi (ze zijn van het merk Artec uit Dld.), maar wel in de standaard 15 inch Audi maat met de passende ET waarde. Zelf vind ik ze wel goed staan en inderdaad erg makkelijk schoon te houden.
Gemakkelijk schoon te houden ook
Is dat de gebruikelijke 15 inch ?
groet
Audietje (Hans)[/quote]
@ Hans: De velgen zijn niet origineel Audi (ze zijn van het merk Artec uit Dld.), maar wel in de standaard 15 inch Audi maat met de passende ET waarde. Zelf vind ik ze wel goed staan en inderdaad erg makkelijk schoon te houden.
- Thck
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Ik heb dezelfde velgen ook, maar daar zitten bij mij de winterbanden op. Ik vind ze eigenlijk ook mooier dan de originele velgen en loop al een tijdje met het idee om de zomerbanden erop te leggen en de winterbanden op de originele velgen.
Theo
Theo
[quote="Thck"]Ik heb dezelfde velgen ook, maar daar zitten bij mij de winterbanden op. Ik vind ze eigenlijk ook mooier dan de originele velgen en loop al een tijdje met het idee om de zomerbanden erop te leggen en de winterbanden op de originele velgen.
Theo[/quote]
Dat heb ik dus inderdaad ook gedaan, de Audi 6 arm velgen met winterbanden in de opslag (zijn bij mij ook minder strak ,met name de naafkapjes) en de zomerbanden op de Artecs. Praktischer om schoon te houden en samen met de Audi naafstickers zou het zo origineel Audi kunnen zijn.
Theo[/quote]
Dat heb ik dus inderdaad ook gedaan, de Audi 6 arm velgen met winterbanden in de opslag (zijn bij mij ook minder strak ,met name de naafkapjes) en de zomerbanden op de Artecs. Praktischer om schoon te houden en samen met de Audi naafstickers zou het zo origineel Audi kunnen zijn.