Cynth met 1.4'tje 5-zits

Stel hier jezelf en je A2 voor.
Cynth

09 apr 2012, 01:14 0 x

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie reacties, uitleg en tips omtrent de maat en de consequenties van mijn nieuwe velgen en banden.

Ik denk dat je gerust kunt stellen dat wij dachten dat het wel moest kunnen... En dat lijkt tot nu toe eerlijk gezegd ook gewoon zo te zijn. Meer geluk dan wijsheid, dat heb je helaas wel eens in je enthousiasme :roll: . De ET waarde scheelt 4mm (ze staan 4mm meer naar buiten).
Ik kijk het gewoon nog even aan. Bevalt het niet, dan verzinnen we er wel weer iets op. Zeker als blijkt dat de wielkassen aangetast worden natuurlijk, dat is niet acceptabel. Dus bedankt voor de tip YellowFellow, daar kan ik zeker iets mee.

Ik kan nu in ieder geval wel lekker strak een bochtje draaien en zoals ik al aangaf heb ik echt meer comfort. De 15" velgen waren zo oncomfortabel over een drempeltje dat ik zelfs vreesde om voor 1 maatje groter te gaan. En ja, Rinus heeft gelijk, ik heb de effecten van spoorvorming al mogen voelen, het was maar een klein stukje en niet echt een prettig gevoel, maar ik kijk het nog even aan.
Mocht het niks blijken te zijn, weet ik nu in ieder geval zeker waar ik op moet letten :D .

Bedankt allemaal!

Groetjes,
Cynth
Plaats reactie