het 2 span
hallo ik ben frans-jan 43 jaar heb 4 jaar met de 43 hs fb gereden .. met veel plezier overig kocht de auto met 73.000 km op de klok 1 eigenaar super onderhouden auto is van een mevrouw geweest maar super mee gereden trekt als een lier !!rijd nu sinds een maand met de grijze exlusief van mijn vader ... hij was een groot a2 fan hebben deze auto in 2002 samen samen gesteld kwa kleur interieur leder alcantara pannorama dak enzv.. helaas werd vader ziek en is overleden ... uit eerbetoon rij ik nu in de grijze en rijd mijn schoonmoeder zo trots als een pauw in de blauwe ...en wist niet wat haar overkwam van uit een carisma naar een a 2 .. ik onderhoud ze allebei (wonen de zelfde flat) makkelijk :lol: het zijn echt super auto s mijn vader had graag een 1.6 willen hebben maar die motoren waren toen nog niet in holland leverbaar dus hier een kort verhaal van een groot a2 fan :lol:
Welkom Frans-Jan! Mooi, iedere keer even aan je vader denken als je in zo'n prachtig exemplaar rijdt met al die opties! Die waar schoonmoeders nu in rijdt is een 1.4 benz, jouw grijze ook?
Als je een plaatje erbij hebt (alle 2 natuurlijk) dan zien we dat graag! En je mag ook de komma en punt op je toetsenbord gebruiken
Veel zorgeloze kilometers!
Als je een plaatje erbij hebt (alle 2 natuurlijk) dan zien we dat graag! En je mag ook de komma en punt op je toetsenbord gebruiken

Veel zorgeloze kilometers!
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Ook namens mij van harte welkom op het forum, weer potentieele deelnemers voor het 3e A2 treffen volgend jaar. Zeer mooie uitvoeringen trouwens, is de eerste met alcantara leder hier in het forum of vergis ik me ?