Audi A2 1.4 TDI Colour Storm geel

Stel hier jezelf en je A2 voor.
Audi_gekkie

29 jul 2012, 20:55 0 x

[quote="Romulus"]Nee hoor, richtingaanwijzerhendel (keuze uit twee modellen) kopen, bijv. bij de dealer of op Ebay, inbouwen, wat draad trekken, en de motorcomputer vrijschakelen. Sommigen doen het zelf, ik heb het laten doen, uurtje werk, 150 euro.[/quote]

[quote="Thck"]V.w.b. je vraag over de dakdragers, deze bestaan en kunnen erop. (op de "Audi-meeting" van j.l. stond één forumlid die ze speciaal die dag erop had zitten om het te laten zien (weet alleen even niet meer wie het was).

Theo[/quote]

En toch heb ik het liever standaard :mrgreen:
Audi_gekkie

29 jul 2012, 20:58 0 x

[quote="Thck"]V.w.b. je vraag over de dakdragers, deze bestaan en kunnen erop. (op de "Audi-meeting" van j.l. stond één forumlid die ze speciaal die dag erop had zitten om het te laten zien (weet alleen even niet meer wie het was).

Theo[/quote]

In het instructieboekje staat dus waar je ze moet plaatsen, maar ik kan geen bevestigingspunten ontdekken. Onder de plastic strip? :roll:
falcon

29 jul 2012, 23:34 0 x

Bevestigingspunten is ook wat overdreven. Het zijn 4 kleine ingeponste streepjes aan de onderkant van je dakrand, in je deuropening. Deur moet dus open zijn om de streepjes te zien/voelen... Staan ze niet op de tekening in het instructieboekje?
Audi_gekkie

30 jul 2012, 01:14 0 x

Ja klopt. Ik voel/zie een streepje! Bedankt.
Staat inderdaad wel in instructieboekje een plaatje, maar ik ging er vanuit dat het op het dak bevestigd moest worden er er niet overheen. Kun je lang zoeken. :D
Peter_Audi_A2
Audi A2 clublid
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

30 jul 2012, 10:31 0 x

Bij deze welkom op het forum, veel rijplezier met je Colour Storm gewenst.

Ziet er nog goed uit, zeker voor z'n km's en zorgt in ieder geval voor meer kleur op de weg ... ;)

Ik was afgelopen zaterdag nog even bij de Audi dealer in Veenendaal, maar
het was wat de kleuren alleen grijs en zwart wat de klok sloeg. De enige
rode Audi die er stond was een A3 van bouwjaar 1997 ....

(ik vermoed dat de auto van een van de werknemers van de dealer was).
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot :)
Audi_gekkie

30 jul 2012, 22:55 0 x

[quote="Peter_Audi_A2"]Bij deze welkom op het forum, veel rijplezier met je Colour Storm gewenst.

Ziet er nog goed uit, zeker voor z'n km's en zorgt in ieder geval voor meer kleur op de weg ... ;)

Ik was afgelopen zaterdag nog even bij de Audi dealer in Veenendaal, maar
het was wat de kleuren alleen grijs en zwart wat de klok sloeg. De enige
rode Audi die er stond was een A3 van bouwjaar 1997 ....

(ik vermoed dat de auto van een van de werknemers van de dealer was).[/quote]

Inderdaad kleur. Als je zoekt via mobil.de of autoscout24.de dan is zeker de helft grijs. :?
Sorry voor diegene die een grijze A2 hebben, maar ik vind het zo'n saaie kleur voor een A2!
Rinus
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

31 jul 2012, 11:00 0 x

Dat er zoveel auto's zilver of grijs zijn, komt vooral door de leasewereld. Het is een veilige kleur, niemand stoort zich eraan. En daarnaast heeft het misschien ook nog een praktische reden. Het duurt het veel langer met die kleur, voordat een auto er echt vuil uitziet. dat zie je bij andere kleuren veel sneller.

Zilver is wel een echte Audi kleur (vanuit de racerij, al van heel lang geleden).

Een A2 in het zilver vind ik niet verkeerd. ik heb persoonlijk iets meer moeite met een zwarte. Dat maakt de auto kleiner.
audietje

31 jul 2012, 11:30 0 x

[quote="Rinus"]Dat er zoveel auto's zilver of grijs zijn, komt vooral door de leasewereld. Het is een veilige kleur, niemand stoort zich eraan. En daarnaast heeft het misschien ook nog een praktische reden. Het duurt het veel langer met die kleur, voordat een auto er echt vuil uitziet. dat zie je bij andere kleuren veel sneller.

Zilver is wel een echte Audi kleur (vanuit de racerij, al van heel lang geleden).

Een A2 in het zilver vind ik niet verkeerd. ik heb persoonlijk iets meer moeite met een zwarte. Dat maakt de auto kleiner.[/quote]

Zilver was de racekleur voor Duitse auto's.
Zoals groen dat voor Engelse auto's was en rood voor Italiaanse.
Ik denk overigens dat de A2 in welke kleur dan ook weinig geleased werd.
groet
audietje
Rinus
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

01 aug 2012, 12:42 0 x

De A2 was zeer zeker geen leasebak. Maar de kleur zilver is wel vaak te vinden op leaseauto's.
Hovinga

01 aug 2012, 21:51 0 x

Welkom,

Kan het zijn dat je in Hardenberg rond rijd, zag daar ook eentje met import kenteken en die was ook geel......
Plaats reactie