Nieuw komer stelt zich voor.
Hallo allemaal,
Ik ben Marco en kom uit zuiden van het land.
Heb jongs leden een A2 aangeschaft omdat ik helaas downsizen moest. Heb de Audi aangeschaft omdat ik luxe wilde en zuinig rijden zodat ik weer kon lachen aan de pomp. Daarbij wilde ik niet een allemansvriend dus vandaar de A2.
Het is een 1.4 16v s line uitgevoerd. Maar met ontbrekende delen, zo mis ik nog de s line wielen en badges. Verder wil ik hem nog uitrusten met cruiscontrol en een autoradio met cd aansluiting. Zodra ik meer info heb zal ik deze updaten.
Mvg Marco
Ik ben Marco en kom uit zuiden van het land.
Heb jongs leden een A2 aangeschaft omdat ik helaas downsizen moest. Heb de Audi aangeschaft omdat ik luxe wilde en zuinig rijden zodat ik weer kon lachen aan de pomp. Daarbij wilde ik niet een allemansvriend dus vandaar de A2.
Het is een 1.4 16v s line uitgevoerd. Maar met ontbrekende delen, zo mis ik nog de s line wielen en badges. Verder wil ik hem nog uitrusten met cruiscontrol en een autoradio met cd aansluiting. Zodra ik meer info heb zal ik deze updaten.
Mvg Marco
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Welkom op het forum en vele veilige km's met de A2 gewenst.Het is inderdaad een eigenzinnig karretje, en de zuinigheid hangt vooral van de gebruiksomstandigheden af.
<div>
Over de delen die je zoekt is genoeg info te vinden, veel plezier op het forum.
</div>
<div>
Over de delen die je zoekt is genoeg info te vinden, veel plezier op het forum.
</div>
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Welkom op dit forum en mooie intro. Luxe tref je tegenwoordig aan in elke auto maar de vernuftigheden van dit eigenzinnige karretje waren hun tijd erg vooruit. Er is een 'wist u dat' topic waar deze allemaal beschreven worden, maar heb de link even niet paraat.
Heb je de auto geïmporteerd of in NL gekocht en is de onderhoudshistorie compleet? Voor de cruise-control en knipperlicht comfortmodule is een inkoopdraadje gestart. Wellicht wil je daarin participeren. Zoek even op 'gezamenlijke inkoop cum-cartec'.
Heel veel plezier aan de pomp en uiteraard ook tijdens het rijden
Heb je de auto geïmporteerd of in NL gekocht en is de onderhoudshistorie compleet? Voor de cruise-control en knipperlicht comfortmodule is een inkoopdraadje gestart. Wellicht wil je daarin participeren. Zoek even op 'gezamenlijke inkoop cum-cartec'.
Heel veel plezier aan de pomp en uiteraard ook tijdens het rijden

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Welkom bij de club!Hier t wist-je-dat draadje:
http://www.audi-a2.nl/discussion/2166/w ... dat#latest
http://www.audi-a2.nl/discussion/2166/w ... dat#latest
- Audi_gekkie
Hallo Marco, welkom op het forum en gefeliciteerd met dit kekke karretje.
De A2 oogt aan de buitenkant zo modern dat velen denken dat dit een nieuw type Audi is.
Wel gek dat de velgen ontbreken, maar deze zijn misschien ooit apart verkocht voor een leuke prijs.
Merkwaardiger is dat de badges missen, want daar moet je toch moeite voor doen.
Ik wens je heel veel plezier met je aanwinst.
De A2 oogt aan de buitenkant zo modern dat velen denken dat dit een nieuw type Audi is.
Wel gek dat de velgen ontbreken, maar deze zijn misschien ooit apart verkocht voor een leuke prijs.
Merkwaardiger is dat de badges missen, want daar moet je toch moeite voor doen.
Ik wens je heel veel plezier met je aanwinst.
Hoi Marco welkom hier.
<div>Je wil een concert radio. hier heb je 2 types in, concert 1 en concert 2. Een concert 2 laat ook de zenders in je FIS(Fahrer Information System) zien. maar dan moet je wel een nieuwere type A2 hebben (ik dacht modeljaar 2002). </div>
Met een concert 1 zou het ook kunnen, maar dan heb je nog een extra CAN module nodig. Dan kun je beter voor de concert 2 gaan.
<div>Je wil een concert radio. hier heb je 2 types in, concert 1 en concert 2. Een concert 2 laat ook de zenders in je FIS(Fahrer Information System) zien. maar dan moet je wel een nieuwere type A2 hebben (ik dacht modeljaar 2002). </div>
Met een concert 1 zou het ook kunnen, maar dan heb je nog een extra CAN module nodig. Dan kun je beter voor de concert 2 gaan.
Jan eenink uit Ruurlo, eenvoudig te vinden oa op marktplaats, heeft alle typen radio's beschikbaar variërend in prijs van €65 tot €150.
Ook verkoopt hij 'een kastje' waarmee je moderne elektronica kunt aansluiten, zoals telefoon en mp3 speler. Echter goedkoper via mp of ebay. Tik concert 2 in en je komt ze tegen.
Ik ben afgehaakt op dit punt, kosten zijn samen zo €200+ voor een oude radio.
Ook verkoopt hij 'een kastje' waarmee je moderne elektronica kunt aansluiten, zoals telefoon en mp3 speler. Echter goedkoper via mp of ebay. Tik concert 2 in en je komt ze tegen.
Ik ben afgehaakt op dit punt, kosten zijn samen zo €200+ voor een oude radio.
Beste hansjan,
Auto heb ik zelf niet ingevoerd dat was al voor mij gedaan. Auto is compleet met papieren en heeft alle onderhoud gehad. Maar na inspectie geloof ik de Audi dealer ook niet meer. Heb nadat ik hem een week in bezit had de bougies eruit gedraaid en deze waren compleet versleten. Dus groot onderhoud staat geplant.
Groeten Marco
Auto heb ik zelf niet ingevoerd dat was al voor mij gedaan. Auto is compleet met papieren en heeft alle onderhoud gehad. Maar na inspectie geloof ik de Audi dealer ook niet meer. Heb nadat ik hem een week in bezit had de bougies eruit gedraaid en deze waren compleet versleten. Dus groot onderhoud staat geplant.
Groeten Marco