eindelijk.....
Het is zo ver.
Inmiddels al wat jaren geleden mocht ik van mijn zoon z'n A2 1.4 TDI meenemen voor een boodschap.
Ik was op slag verliefd op die auto. Maar toen lag aankoop van een A2 nog ver buiten het bereik.
Kort geleden hadden we een extraatje en hebben toen een zoektocht gestart naar zo'n A2. En we zijn gisteren geslaagd met een 1.4 benzine van 2001 met 158000km op de teller. Heb 'm vandaag eens helemaal binnenstebuiten gekeerd om hem me eigen te maken en ik wordt alleen maar enthousiaster. 't Is echt een doordachte auto!
We hopen er veel en lang plezier van te hebben.
Prettig idee dat ik me in dit forum in het gezelschap bevind van A2 liefhebbers. Ik heb al een aantal interessante onderwerpen gezien waar ik nog eens in moet duiken.
Groet, Jan
Inmiddels al wat jaren geleden mocht ik van mijn zoon z'n A2 1.4 TDI meenemen voor een boodschap.
Ik was op slag verliefd op die auto. Maar toen lag aankoop van een A2 nog ver buiten het bereik.
Kort geleden hadden we een extraatje en hebben toen een zoektocht gestart naar zo'n A2. En we zijn gisteren geslaagd met een 1.4 benzine van 2001 met 158000km op de teller. Heb 'm vandaag eens helemaal binnenstebuiten gekeerd om hem me eigen te maken en ik wordt alleen maar enthousiaster. 't Is echt een doordachte auto!
We hopen er veel en lang plezier van te hebben.
Prettig idee dat ik me in dit forum in het gezelschap bevind van A2 liefhebbers. Ik heb al een aantal interessante onderwerpen gezien waar ik nog eens in moet duiken.
Groet, Jan
- Audi_gekkie
Beste Jan,
Gefeliciteerd met de aankoop en welkom op dit forum.
Zit je zoon ook op dit forum?
Wil je ook foto's plaatsen van je auto, dan kunnen we 'm meteen bewonderen.
Wil je ook foto's plaatsen van je auto, dan kunnen we 'm meteen bewonderen.
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst en vele veilige km's gewenst.
Komt er nog een turbo op, gezien je nickname ...
Komt er nog een turbo op, gezien je nickname ...

Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

- Audi_gekkie
http://www.babybytes.nl/namen/jongens/Garret
"Garret is een Engelse jongensnaam.
De betekenis van de naam is `speer, dapper`."
Het is dus een dappere speer :mrgreen:
"Garret is een Engelse jongensnaam.
De betekenis van de naam is `speer, dapper`."
Het is dus een dappere speer :mrgreen:
[quote="Audi-gekkie"]Beste Jan,
Wil je ook foto's plaatsen van je auto, dan kunnen we 'm meteen bewonderen.[/quote]
Nee, zoon is inmiddels aan de VW-UP
Foto's,
Wil je ook foto's plaatsen van je auto, dan kunnen we 'm meteen bewonderen.[/quote]
Nee, zoon is inmiddels aan de VW-UP
Foto's,