A2 1.4

Stel hier jezelf en je A2 voor.
emiel10

29 nov 2012, 11:08 0 x

De spatbordranden en koplampen hebben jullie inderdaad wel gelijk in, en het zijn beide vrij bolle auto's..

Ben zelf ook erg tevreden met de TT, normaal heb ik het na een half jaar wel alweer gezien met een auto maar de TT blijft een leuke auto om te rijden en zeker om te zien..
outdoor

04 dec 2012, 23:20 0 x

Hallo Emiel. Erg leuk om dit draadje te lezen. Had zo een groot gedeelte zelf kunnen schrijven. Heb nl vorige week ook een A2 gekocht bij Jan in Ruurlo. Inmiddels ingevoerd en wachtend op het kenteken. Ik hoop em dit weekend op te halen. Ook je cleaning verhaal heeft mijn belangstelling. Heb vorig jaar een presentatie bij Mequiar's gevolgd en de nodige spullen aangeschaft. Mijn toenmalige project, een volvo480, is echter opgekocht door een verzamelaar, voor veel geld. :D Denk zomaar dat de A2 een leuk nieuw project is. Kom misschien nog wel eens bij je op het net voor wat tips en trucs. En uiteraard volgt een uitgebreide "even voorstellen" als de A2 binnen is.
emiel10

15 jan 2013, 10:17 0 x

Zal mijn topic nog eens updaten. Inmiddels zijn we bijna 3 maanden en 3000km verder. Vrij geregeld olie gepeild omdat olieverbruik bij deze blokken nog wel eens voor wil komen maar na 3 maanden nog geen milimeter gezakt. Overigs wel moeten investeren in een nieuwe oliepeilstok want de oude wat zoals bij vele hier onderaan afgebroken.

Tevens ook een nieuw klepje voor de zekeringen gekocht, hiervan waren de pinnetjes afgebroken. In totaal dus € 15,60 aan kosten gehad tot nu toe :lol:

Verder heeft er nog wat gekraakt aan de ophanging voor (ik verdenk de toplagers) maar na wat wd40 heb ik daar geen last meer van gehad. Kortom als het zo blijft lopen blijf ik een tevreden rijder.

Gisterenavond had ik hem precies rond toen ik thuiskwam:
Afbeelding
Plaats reactie