Ook maar even voorstellen.

Stel hier jezelf en je A2 voor.
Plaats reactie
JochemGort

13 apr 2014, 19:45 0 x

Hallo mijn is Johan Ik rijd sinds een jaar in een IJslandse groene 1.2 3l Voorheen had ik een Hyundai Trajet. Maar toen ik vol ongeloof in de A2 van mijn broer op klanten bezoek ging was ik om. € 300,-- per maand aan bijtelling voor de Trajet is veel geld en ook heel erg onverstandig om dat aan die knoeier in Den Haag over te maken. Een snelle dog simpele rekensom leerde mij dat een A2 tegen € 0,19 cent per kilometer geen kosten opleverde maar zeker 0,10 opleverde per kilometer. Dus kost het de boefjes in Den Haag geld en ik rijdt natuurlijk wel privé, maar de kilometer vergoeding die ik aan de zaak doorbereken levert mij privé gratis vervoer en dus zelfs geld op. Dus heb ik de auto! van en voor de rest van mijn leven gekocht. Roesten doet ze nooit en alles wat ik wil hebben zit er in. En elke rit lach ik mij helemaal kapot. Afgelopen week 615 km € 17,37 getankt. en dus 116,85 gedeclareerd. Oei oei!! en als de aanhanger er aan gaat is het helemaal feest. Ik ben zo enthousiast dat ik er een bij gekocht heb omdat we wel eens twee auto's nodig hebben die staat op naam van het bedrijf en is een benz. 1.4 zwart met creme lerenbekleding panorama dak mooie velgen. die eigenlijk de miskoop van het jaar zou zijn geweest, ware het niet dat de teller was teruggedraaid 203.000 naar 130.000 en ik met de verkoper ben overeengekomen dat er een vergoeding voor de kilometers kwam en mijn eigen garage heeft alle gebreken opgezocht en daar een begroting van gemaakt. En dat heeft verkoper moeten betalen aan mij omdat uit de teller registratie van het RDW bleek dat hij hem in januari 2014 zelf had terug gedraaid. Het terug draaien van de teller is sinds 01-01-2014 een misdrijf en de verkoper gaat een jaar lik in en € 19.000 boete en nooit meer een auto kunnen verkopen omdat je op de zwarte lijst van het RDW komt. dus heeft hij dat alles moeten betalen of voor de rechter wegens oplichting en tellerfraude het was kiezen of delen. Daarmee was de zwarte nagenoeg gratis en wordt op dit moment de zwarte geheel gerestaureerd door mijn garage Het kan raar lopen in het leven. Nou jullie weten wie ik ben en wat ik het afgelopen jaar voor een A2 leven heb gehad.
advanced

13 apr 2014, 19:58 0 x

Welkom hier op het forum! Beroep in de financiële sector?
" Alleen wrijving geeft glans"
joris1980
Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)

13 apr 2014, 22:11 0 x

Zo Johan, wat n verhaal :o Zeker van die zwarte 1,4 A2! Maar begrijp ik t nou goed; heb je t geld van de aankoop terug gekregen? En dus alleen de restauratiekosten bij je eigen garage hoeven betalen? Als dat zo is heb je een hele goedkope A2 eraan over gehouden! Fijn dat terugdraaien nu een strafbaar feit is (de mijne is ook teruggedraaid, 50.000km :( kwam ik na 4 jaar achter, ach diesel pruttelt vrolijk verder :D ).

Welkom op t forum, veel plezier met lezen & info opdoen!

Joris1980
CvP
Motortype: (nog) geen Audi A2

13 apr 2014, 22:12 0 x

Hallo Johan,

Wat een verhaal! Mooi en mazzel dat je dat terugdraaien hebt kunnen aantonen (en vergoed gekregen!).

Wel ff opletten, die aanhanger gaat 'm niet worden achter de 1.2TdI. Kijk maar eens op de papieren van het RDW.

Verder wens ik je veel veilige en vrolijke km's.
Audi_gekkie

14 apr 2014, 02:44 0 x

Welkom JochemGort (Johan?) op dit forum.
Leuk voorstellen.
Eindelijk is terugdraaien van de kilometerstand strafbaar, maar of dat echt de malafide autohandelaren weerhoudt om dit te doen geloof ik niet.

Waarom heb je voor de 1.2 gekozen?

Wat bedoel je met restaureren? Nieuw motorblok en overspuiten?
We zijn nog benieuwd naar foto's van je bolides.

Ik wens je veel onbezorgde kilometers met je A2's.

Trouwens zit je broer ook op dit forum?
Pocoloco

14 apr 2014, 08:49 0 x

Welkom hier :) En zoals gekkie al zei ,wij zijn gek op foto,s.
Plaats reactie