Wat een fijne auto

Stel hier jezelf en je A2 voor.
Plaats reactie
blijmetA2

27 jan 2013, 23:03 0 x

Hier dan mijn even voorstellen... Dank voor jullie aankooptips en ik heb het gevoel dat ik een goede heb gekocht!
Om zo veilig mogelijk een auto te kopen heb ik mij hier op het forum flink ingelezen en gekozen voor het model met de minste bekende problemen; de 1.4 benzine. Vervolgens ben ik op zoek gegaan naar iemand die voor mij kon gaan zoeken en zo ben ik uitgekomen bij meneer Eenink. De auto die ik uiteindelijk heb gekozen is o.a. van een
automonteur geweest en deze man heeft afgelopen jaar een aantal dingen vervangen tot hij een lease-auto kreeg en toen heeft hij dus zijn auto verkocht.
-nieuwe remmen voor en achter
-nieuwe distributie/span/waterpomp
-nieuwe schokbrekers
-wiellagers voor
-olie, filters, bougies, bougiekabels
-map sensor inlaatspruitstuk
-2 nieuwe voorbanden
-elektronisch gasklephuis
-airco gereinigd
-motor geflushed
-en een nieuwe ruitenwisser

Met andere woorden heel wat slijtage gevoelige delen

Ik heb nu 800 km gereden door sneeuw en wind en het bevalt mij zeer

Ze staat nu lekker in de parkeergarage:-)
blijmetA2

27 jan 2013, 23:03 0 x

Het lukt mij alleen niet om mijn nickname te veranderen:-)
Pet

27 jan 2013, 23:21 0 x

Welkom
Audi_gekkie

27 jan 2013, 23:40 0 x

Welkom en heel veel plezier met je aanwinst.
Goed dat je eerst het één en ander hebt doorgelezen voordat je tot aankoop overging.
Peter_Audi_A2
Audi A2 clublid
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

28 jan 2013, 18:56 0 x

Veel plezier met de nieuwe aanwinst en vele veilge km's gewenst. Je kunt een PB'tj naar
de beheerder sturen over het veranderen van de nickname. Marcwileena2 heeft nu inmiddels een A2 ;)
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot :)
Rinus
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

29 jan 2013, 12:02 0 x

[quote="Audi-gekkie"]Welkom en heel veel plezier met je aanwinst.
Goed dat je eerst het één en ander hebt doorgelezen voordat je tot aankoop overging.[/quote]

Welkom hier. En ja, dat doe ik ook altijd eerst, voordat ik een auto van een bepaald model wil kopen. bepalen wat de sterke en zwakke punten zijn, mede aan de hand van echte gebruikerservaringen. Auto's, die op forums de minste topics in technische draadjes hebben, zijn of heel goed in elkaar geschroefd, of zijn heel zeldzaam :D
koop9
Motortype: (nog) geen Audi A2

29 jan 2013, 21:09 0 x

[quote="Rinus"][quote="Audi-gekkie"]Welkom en heel veel plezier met je aanwinst.
Goed dat je eerst het één en ander hebt doorgelezen voordat je tot aankoop overging.[/quote]

Welkom hier. En ja, dat doe ik ook altijd eerst, voordat ik een auto van een bepaald model wil kopen. bepalen wat de sterke en zwakke punten zijn, mede aan de hand van echte gebruikerservaringen. Auto's, die op forums de minste topics in technische draadjes hebben, zijn of heel goed in elkaar geschroefd, of zijn heel zeldzaam :D [/quote]

of de eigenaren hebben geen tijd voor forums omdat ze de hele avond onder hun auto liggen te sleutelen... :mrgreen:
Audi_gekkie

29 jan 2013, 23:00 0 x

[quote="koop9"][quote="Rinus"]
Welkom hier. En ja, dat doe ik ook altijd eerst, voordat ik een auto van een bepaald model wil kopen. bepalen wat de sterke en zwakke punten zijn, mede aan de hand van echte gebruikerservaringen. Auto's, die op forums de minste topics in technische draadjes hebben, zijn of heel goed in elkaar geschroefd, of zijn heel zeldzaam :D [/quote]

of de eigenaren hebben geen tijd voor forums omdat ze de hele avond onder hun auto liggen te sleutelen... :mrgreen:[/quote]

Whahaha.
Zo heb je ook auto's die 10 jaar oud zijn en nog geen 50.000 gereden hebben, dit omdat deze steeds bij de garage staan voor het oplossen van allerlei terug komende kinderziekten.
Plaats reactie