Nieuw op A2 forum

Stel hier jezelf en je A2 voor.
Plaats reactie
n.b.reynders

31 mei 2014, 14:31 0 x

Dag forum leden. Ik ben Nico, woon in Peize en ben na een lange zoektocht in het bezit van de meest complete A2 die je maar kunt bedenken. Het is een 1.4 diesel 90 PK met 195.000 km op de teller. Wat rijdt dat fantastisch ik dacht er over om hem te laten chippen, maar hoe langer ik er in rijdt hoe minder ik daar behoeft aan heb.Even de optie lijst:
Kobaltblau metallic. Beige sportstoelen van leer met stoelverwarming met elektriche lendensteun. Voor en achter raambediening elektrisch. Open sky glazen schuifdak. Getint glas. Navi plus adio en navigatie systeem met 6 CD wisselaar. Airco automatisch. Cruise control. Boardcomputer. S-line sporonderstel. Parkeersesoren. Ruitensproeiers en buitenspiegels verwarmd. Deurvergendeling via zender met alarmsysteem. Mistlampen. Dubbele bagege ruimte. Het enige wat ik mis is een goede blue tooth verbinding voor mijn telefoon en ik vind de navigatie vreselijk werken. Ik wen er maar niet aan. Heeft iemand ervaring met een Aftermarket inbouw systeem dat een goede blue tooth heeft en een simpele bediening heeft voor de navigatie door een touch screen ? Mijn systeem is dan te koop.
Groeten uit Peize. Nico Reynders
Ivocare

31 mei 2014, 15:16 0 x

Ik zie hier mensen met een RNS-E maar volgens mij is dat een hele klus. Hoeveel DIN is je huidige navigatie?

Sent from my iPhone using Tapatalk
Sturdygurdy

31 mei 2014, 15:24 0 x

Hoi Nico, gefeliciteerd met je aanschaf en welkom hier.
Sublieme kleucombinatie heb je en als je gisteren bij de meeting was geweest had je de oudere, iets minder complete broer van je A2 kunnen ontmoeten.
Veel rijplezier in je auto!

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Peter_Audi_A2
Audi A2 clublid
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

31 mei 2014, 21:17 0 x

Welkom op het forum en vele veilige km's met de A2 gewenst.
Over bluetooth e.d. is op het forum wel wat te vinden, je kunt hiervoor
het beste Google gebruiken, zie dit topic:

http://www.audi-a2.nl/zoeken-op-www-aud ... t2015.html

Wellicht kun je hier de antwoorden op je vragen vinden. Succes.
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot :)
HansJan
Moderator
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

01 jun 2014, 02:31 0 x

Hallo Nico,

Welkom op dit forum waar de vele A2 liefhebbers zich verzameld hebben en waar je een schat aan informatie zult aantreffen.

Wij zijn altijd dol op foto's, hopelijk heb je wat mooie impressies van de zeer complete kogel!

Verder heb ik in mijn A2 een BT carkit ingebouwd en daarvan deze Howto geschreven:

bluetooth-carkit-inbouwen-icm-concert-2-radio-t2786.html

Veel plezier van de A2!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Audi_gekkie

01 jun 2014, 22:09 0 x

Hallo Nico, welkom op dit forum.
Gefeliciteerd met deze best wel unieke A2! Is het een import auto? Zoja, zelf geïmporteerd?

Je geeft aan een OSS (glazen dak) te hebben en dat de auto van 2005 is.
Weet je ook of het OSS een reparatie heeft ondergaan vanuit Audi? Je hebt er 10 jaar garantie op en ik kan je ook garanderen dat vroeg of laat problemen ontstaan aan dit glazen dak.
Door een laatste grote beurt bij de Audi-dealer te doen kan het dak onder garantie gerepareerd worden.
Die reparatie houdt in dat bepaalde nylon onderdelen vervangen worden.

Helaas is het enige goede adres om dit te doen:
http://www.rinner-gruppe.de/cms/Audi-Au ... 340.0.html

En ja zoals eerder gezegd foto's zijn we gek op.
Plaats reactie