Hoi nog een A2 bestuurder!
- Rinus
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Mooie velgen inderdaad. Ik ben zelf altijd heel gecharmeerd van de BBS look. Passen onder veel automodellen, en hebben een sportieve, dioch klassieke uitstraling. Ik heb zelf echte BBS-sen onder mijn Monza liggen, maar het zou zomaar eens kunnen, dat er ook een BBS-achtige velg onder de A2 komt, maar dan wel een maatje kleiner. 16 inch vind ik echt groot genoeg, want dan hou je nog een beetje band hoogte over. Hou je toch wat comfort, want de onze staat ook op sportveren, en is naar mijn mening al stug zat. Mijn vrouw vind de auto eigenlijk zelfs al te stug, vooral als je over een klinkerweg rijdt.
Zoals eerder in andere topic gemeld, zou ik voor degene die interesse hebben nog een foto plaatsen van mijn A2 vervanger. Het betreft een A4 Limousine 1.8. Enige wat ik aan de A2 mis is de lichtvoetigheid van de wagen en dat zonneklepje bij de middenspiegel. Hoewel ik geen A2 meer heb, blijf ik nog wel een beetje hangen op dit forum
.
Bij deze een foto:

Bij deze een foto:
- Audi_gekkie
Nou daar wil ik wel mee ruilen
Mooi hoor in die kleur wit!

Mooi hoor in die kleur wit!
- Rinus
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
[quote="Logi"]Thnx! Een zwart dak? Bedoel je dan een dakraam of zwart gespoten/geplakt? Dat zou idd ook gaaf kunnen zijn, zeker icm zwarte wielen 8-) .[/quote]
Dan zit er toch een "zwart" panorama dak in? Een soort van OSS, dus. In mijn dorpje rijdt er zo eentje. Heel stoer, en mooi contrasterend met de rest van de auto. Maar deze heeft dan wel witte velgen, in de kleur van de auto.
Dan zit er toch een "zwart" panorama dak in? Een soort van OSS, dus. In mijn dorpje rijdt er zo eentje. Heel stoer, en mooi contrasterend met de rest van de auto. Maar deze heeft dan wel witte velgen, in de kleur van de auto.
- Audi_gekkie
Je kunt het dak ook laten wrappen.
Als ik het geld er voorover had dan liet ik alle zwarte kunststof delen en dak ook wrappen in carbon-look.
Als ik het geld er voorover had dan liet ik alle zwarte kunststof delen en dak ook wrappen in carbon-look.