Dag mede-forumleden!
Gisteren heb ik na een lange zoektocht toegeslagen

Waarschijnlijk mag ik hem vrijdag ophalen. Ik ben al een tijdje op zoek naar speciale A2, een s-line of colourstorm, of eentje met gewoon wat leuke opties zoals het Bose-systeem. Hij zal als 2e auto gebruikt worden. En wat koop ik tegen niet al te weinig? Een "kale" Proline met radio cassette van Grundig! Haha wtf? Afgelopen zaterdag kwam hij op internet te staan bij een Suzuki dealer en ik werd getriggerd door de kleurencombinatie van interieur en exterieur i.c.m. De kilometerstand. 57.000 NAP kilometertjes

hock: Altijd bij de Audi dealer in onderhoud geweest en de enige eigenaar was een bejaarde man en de kleine Audi heeft altijd binnen gestaan. Qua opties niks bijzonders, qua staat van onderhoud en kilometerstand de bekende speld in een hooiberg. Alsof hij altijd in de showroom heeft gestaan! Alleen rechtsvoor heeft hij ooit heeeeel licht iets geschampt met de bumper. Spot-repair gevalletje lijkt me! De auto heeft geen boardcomputer, wel pdc achter. Er zijn nog wat zaken die ik wil doen aan de auto;
- spotrepair, iemand tips in het zuiden van het land?
- radio/cd/mp3/bluetooth gsm. Origineel is natuurlijk optisch het mooiste maar dan moet je weer apart met bluetooth gaan werken via een Parrot of zo? Tips welkom!
- Ik heb tomtom op mijn iPhone. Een houdertje tegen het kleine raampje linksvoor bij het dashboard lijkt een goede plek, maar waar haal ik de voeding vandaan voor de iPhone? De 16v zit daar een eindje vanaf en ik wil geen rondslingerende kabels zien...
- Misschien cruise control ooit inbouwen... Ik weet niet of dit mogelijk is via originele audi-richtingaangever want ik wil hem zo origineel mogelijk houden.
Misschien hebben mensen tips voor mij? Altijd welkom want ik ben een newbee als het om de A2 gaat!
Groetjes,
Patrick