Hallo mede Audi A2 rijders,
Ik ben Marcel Hooiveld, ben 45 jaar en woon samen met mijn vrouw Avelien in het havenstadje Medemblik in Noord-Holland.
Sinds afgelopen woensdag zijn wij eindelijk de trotse bezitters van een Audi A2 Exclusive uit 2002 met 147.000 kilometer op de teller.
Heb jaren een auto van de zaak gereden, maar door een reorganisatie mijn baan en natuurlijk auto kwijt geraakt.
Al heel lang loop ik te verkondigen dat als ik ooit weer zelf een auto moest gaan aanschaffen dat ik een Audi A2 zou willen.
Heb een aantal weken gezocht op internet en hoe is het toeval, hier vlakbij een autogarage staat een licht groene (E6) Audi A2 Exclusive. Was gelijk verkocht, mijn vrouw opgehaald, samen proefgereden en tot koop overgegaan.
Zijn er bijzonder blij mee, ondanks dat het Sky panorama dak het vrijdag al begaf. Ik weet na eerder bezoek aan dit forum dat dit een euvel is van deze auto´s, maar dit heeft mij niet weerhouden om hem te kopen. De garage heeft het overigens snel kunnen verhelpen, een geleider lag eruit. Heeft hem gelijk helemaal gesmeerd en doet het weer naar behoren. Wat een pracht, zeker met dit weer van nu.
Vind het belangrijk om met zo´n bijzonder waardige Audi lid te zijn van dit forum, samen kennis en ervaringen delen of een meeting bijwonen is top.
Ik heb gister al wat foto´s gepost, ben nog niet helemaal thuis hoe dit forum werkt, maar dat komt goed.
Zo nu zijn jullie op de hoogte van mij en onze super mooie Audi A2, want niemand gelooft mij als ik zeg dat hij 11 jaar oud is.
Met vriendelijke groet, Marcel Hooiveld
Even voorstellen
Hartelijk welkom Marcel op het forum.! Leuke kleur, die zie ik niet zo vaak, ook al let ik op A2's op de weg. Nu een A2 straks weer een baan hopelijk.
Een open sky is inderdaad erg fijn om te hebben. Heb het zelf ook. Ze zijn wat storingen gevoelig, maar als je tijdig de plastic pennen door metaal vervangt en regelmatig het dak smeert moet het goed gaan.
Veel mensen kennen de A2 niet echt en je krijgt inderdaad leuke reacties. door die platte grill oogt het weer modern.
Het zoeken op dit forum is soms lastig, ik gebruik meestal google; en tik dat in het trefwoord op wat ik wel zoeken en daarachter site:audi-a2.nl
bijvoorbeeld: concert radio:
concert site:audi-a2.nl
ik zelf ben actief sinds november 2012 op dit forum. In Nederland zijn nog geen activiteiten gepland voor een meeting. Ik woon zelf ook in Noord-Holland wellicht dat we wat voor de A2 bezitters van deze regio iets kunnen organiseren (bijvb bij het audi museum in Bergen) Bij genoeg animo. Overigens A2 bezitters uit andere provincies zijn natuurlijk ook welkom
Verder wens ik je veel plezier van en met de A2 en veel fijne en probleemloze km's gewenst.
Een open sky is inderdaad erg fijn om te hebben. Heb het zelf ook. Ze zijn wat storingen gevoelig, maar als je tijdig de plastic pennen door metaal vervangt en regelmatig het dak smeert moet het goed gaan.
Veel mensen kennen de A2 niet echt en je krijgt inderdaad leuke reacties. door die platte grill oogt het weer modern.
Het zoeken op dit forum is soms lastig, ik gebruik meestal google; en tik dat in het trefwoord op wat ik wel zoeken en daarachter site:audi-a2.nl
bijvoorbeeld: concert radio:
concert site:audi-a2.nl
ik zelf ben actief sinds november 2012 op dit forum. In Nederland zijn nog geen activiteiten gepland voor een meeting. Ik woon zelf ook in Noord-Holland wellicht dat we wat voor de A2 bezitters van deze regio iets kunnen organiseren (bijvb bij het audi museum in Bergen) Bij genoeg animo. Overigens A2 bezitters uit andere provincies zijn natuurlijk ook welkom
Verder wens ik je veel plezier van en met de A2 en veel fijne en probleemloze km's gewenst.
" Alleen wrijving geeft glans"
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Welkom op het forum en vele veilig km's met de nieuwe aanwinst gewenst.
Wat meetings betreft is het vrij rustig, laatste was juni vorig jaar in Reuver:
http://www.audi-a2.nl/een-fantastische- ... t1672.html
Was heel leuk, is jammer genoeg (nog) geen vervolg op gekomen.
@Advanced, misschien is Bergen idd. iets om op de agenda te zetten ...
Wat meetings betreft is het vrij rustig, laatste was juni vorig jaar in Reuver:
http://www.audi-a2.nl/een-fantastische- ... t1672.html
Was heel leuk, is jammer genoeg (nog) geen vervolg op gekomen.
@Advanced, misschien is Bergen idd. iets om op de agenda te zetten ...
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

- Marcel Hooiveld
Onze A2 zou nog een onderhoudsbeurt krijgen bij de garage waar ik hem gekocht heb.
Echt super te spreken over het werken van deze garage. 4 nieuwe banden, grote beurt, APK, nieuwe oliepeilstok (was afgebroken) en een storing verholpen van mijn afstandsbediening en alarm (computer onderdeel vernieuwd). Alles werkt weer zoals het hoort en mijn A2 rijdt nog weer mooier en beter als daarvoor.
Een super tevreden mens. :lol:
Gelukkig is deze garage (Ard Butter) redelijk AUDI gek, misschien dat dit scheelt.
Echt super te spreken over het werken van deze garage. 4 nieuwe banden, grote beurt, APK, nieuwe oliepeilstok (was afgebroken) en een storing verholpen van mijn afstandsbediening en alarm (computer onderdeel vernieuwd). Alles werkt weer zoals het hoort en mijn A2 rijdt nog weer mooier en beter als daarvoor.
Een super tevreden mens. :lol:
Gelukkig is deze garage (Ard Butter) redelijk AUDI gek, misschien dat dit scheelt.
- Audi_gekkie
Hallo Marcel.
Gefeliciteerd met je mooie aankoop!
Heb je al vaker Audi's gereden en welke?
De A2 is echt een topproduct!
Hier dezelfde reacties als ik zeg dat onze A2 alweer 10 jaar oud is.
Gefeliciteerd met je mooie aankoop!
Heb je al vaker Audi's gereden en welke?
De A2 is echt een topproduct!
Hier dezelfde reacties als ik zeg dat onze A2 alweer 10 jaar oud is.

- Rinus
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Marcel, welkom hier en vele veilige kilometers in het eigenwijze karretje.
En de onze is nog ouder
(zowat 13 jaar alweer, want eentje van het eerste productiejaar). Nog 2 jaar, en dan is het een youngtimer 

En de onze is nog ouder

- Marcel Hooiveld
Gister helaas onze mooie A2 verkocht. heb inmiddels gelukkig weer werk gevonden waar een auto van de zaak bij zit. (helaas nog geen Audi). De A2 heeft weer een eigenaresse die er heel gelukkig en blij mee is. Blijf het forum van Audi A2 wel volgen natuurlijk.
Groetjes, Marcel
Groetjes, Marcel
- Audi_gekkie
Jammer Marcel dat de A2 moest wijken, maar soms is het niet anders.
Mooi dat je op het forum actief blijft.
Komt er ooit eens weer een A2?
Meldt de eigenaresse zich hier ook denk je?

Meldt de eigenaresse zich hier ook denk je?
- Marcel Hooiveld
[quote="Audi-gekkie"]Jammer Marcel dat de A2 moest wijken, maar soms is het niet anders.
Meldt de eigenaresse zich hier ook denk je?[/quote]
Wie weet komt er ooit weer eens een A2.
Ben nu heel erg blij dat ik weer werk heb, dat is op dit moment het belangrijkste.
Blijf jullie volgen.
Denk niet dat de huidige bestuurster lid gaat worden, maar je weet maar nooit.
Zal wel even van het bestaan vertellen.
De auto is in ieder geval in goede handen, ze is er reuze trots en zuinig op.
Groet, Marcel

Meldt de eigenaresse zich hier ook denk je?[/quote]
Wie weet komt er ooit weer eens een A2.
Ben nu heel erg blij dat ik weer werk heb, dat is op dit moment het belangrijkste.
Blijf jullie volgen.
Denk niet dat de huidige bestuurster lid gaat worden, maar je weet maar nooit.
Zal wel even van het bestaan vertellen.
De auto is in ieder geval in goede handen, ze is er reuze trots en zuinig op.
Groet, Marcel