Ook maar even voorstellen!

Stel hier jezelf en je A2 voor.
KCCK

18 nov 2013, 13:45 0 x

Bedankt voor de info HansJan, ik heb trouwens nog wel de leesbare sticker gevonden in zowel het boekje als in de kofferbak. Als ik de tijd heb zal ik eens kijken wat ik kan vinden over de auto. Wel erg goed voorzien van documentatie valt mij op, zelf het visitekaartje van de verkoper in Lausanne zit ernog bij. Naadloze stempels qua onderhoud (waarbij ik er maar vanuit ga dat dit klopt.. ;) ).

Gister maar eens een begin gemaakt met de puntjes die nog moesten:

Aluminium randen van de naafkappen gehaald
Nieuwe koplamp besteld, oude bleek echt lek en niet te redden.
Lichtschakelaar uit elkaar gehaald en schoongemaakt, mistlampen bleven hangen. Werkt weer prima!

Nog te doen:

-winterbanden ophalen
-stabilisator bonkt
-temperatuursensor vervangen (distributie is vervangen vanwege kapotte waterpomp en sinds een paar week is de meter levensloos).
-een goede schoonmaak beurt geven.

En mijn vriendin op een autoforum... nee dat zie ik ik niet zo snel gebeuren.... ;)

Gr,

Kees
HansJan
Moderator
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

18 nov 2013, 13:58 0 x

[quote="KCCK"]Bedankt voor de info HansJan, ik heb trouwens nog wel de leesbare sticker gevonden in zowel het boekje als in de kofferbak. Als ik de tijd heb zal ik eens kijken wat ik kan vinden over de auto. Wel erg goed voorzien van documentatie valt mij op, zelf het visitekaartje van de verkoper in Lausanne zit ernog bij. Naadloze stempels qua onderhoud (waarbij ik er maar vanuit ga dat dit klopt.. ;) ).[/quote]
Graag gedaan Kees. Niet geheel onbelangrijk is een match tussen de gegevens op de sticker in het boekje en de kofferbak.

Verder heb ik de samenstelling van mijn auto vastgesteld via deze site: http://www.audia2museum.de/57.html.

Ik denk dat je daarmee ook een heel eind komt!

Succes met de opknappelarij! :mrgreen:
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
koop9
Motortype: (nog) geen Audi A2

18 nov 2013, 20:11 0 x

kees
als je mij een berichtje stuurt met het chassisnummer dan kijk ik de historie en de uitrusting voor je na en stuur het je toe.
DitchA2

19 nov 2013, 00:25 0 x

[quote="koop9"]kees
als je mij een berichtje stuurt met het chassisnummer dan kijk ik de historie en de uitrusting voor je na en stuur het je toe.[/quote]

Wat een TOP service is hier toch op het A2 Forum!

Klasse!

PS.. Woensdag ga ik mijn electrische brandlucht probleem laten checken bij JB Autoservice... info volgt...
Audi_gekkie

19 nov 2013, 01:21 0 x

[quote="DitchA2"]
PS.. Woensdag ga ik mijn electrische brandlucht probleem laten checken bij JB Autoservice... info volgt...[/quote]

Doe de groeten aan Jos van Audi-gekkie ;)
Tweety rijdt na zijn bezoek als een speer!
KCCK

20 nov 2013, 13:45 0 x

Sorry voor de late reactie... was even 2 dagen wat griepig... :(

Maar bedankt voor het aanbod koop9 !! Zal asap het nummer even naar je sturen, ben wel benieuwd wat er verder allemaal op en aan zit aan opties!
Plaats reactie