Sinds vandaag ben ik eindelijk ook lid van de a2 forum : ). Ik heb mijn kleine audi a2, 1.4 TDI (2001), inmiddels 285dkm nu al iets langer dan een jaar (okt 2012) en heeft mij altijd overal gebracht. Vorig jaar probleemloos met wintersport en meerdere malen parijs op en neer. Al een paar maanden heb ik wel last van vermogensverlies. Het lijkt er op dat hij in zijn noodloop steeds schiet. Na deze uitgelezen te hebben heb ik de LMM vervangen, helaas is het probleem hiermee niet verholpen. Daarna had ik mijn N75 vervangen, maar helaas ook geen succes. Laatst zag ik o.a. ook op deze forum dat zelfs een simpel scheurtje in je slang een probleem kan vormen. Nu heb ik ook al sinds 2 maanden last van erg veel olieverlies, dit kwam door een scheurtje in mijn intercooler slang. Toen even bij de dealer geweest en die gaf aan dat zo'n slang al gauw €90 kost. Later via marktplaats wel een tweedehandse slang gevonden, maar nadat ik helemaal naar de grens van Belgie had gereden, bleek de slang net de smal zijn. Ik kwam er toen pas achter dat er twee maten zijn, voor AMF motor en (de andere type ben ik even kwijt).
Deze slang heb ik nu tijdelijk afgedicht met tape, soort van hoesje etc, maar dat zet geen zoden aan de dijk.
Hiervoor heb ik verschillende auto's gehad, audi a4, VW golf 3,4,polo, peugeot 205, 206,306 en toen weer peugeot 205 en nu een leuke a2. Voorlopig zal ik deze ook houden, wellicht in de toekomst of verder uitbreiden (CC, mistlampen, s-line Rooster bij de audi logo etc) of een nieuwere type halen.
Onlangs weer een grote beurt gehad (banden, distributieriem, alle filters e.d. vervangen), dus heb wel wat kosten gemaakt, maar dat hoort bij het hebben van een auto

Ik ga maar weer eens verder de forum lezen en genieten van mijn audi, tot spreeks allen!