Goeidag eem (even).
Na met veel interesse het forum te volgen, is het nu tijd om een voorstelronde te maken.
Op zoek naar een andere auto voor Haar (en geen dertien in een dozijn), is de keuze gevallen op een audi A2 1.4 tdi van 2005.
Een korte proefrit, het bijzondere model en de lage verbruik kosten gaven de doorslag, inpakken en rijden maar.
Na iets meer dan een jaar tevreden rondrijden werd het voor Hem ook tijd om voor een A2 te kiezen.
Dit is dan een A2 1.4 16v S-line uit 2003 geworden.
Haar A2 heeft cruise control, trekhaak (de afneembare aluminium), donkere bekleding verder standaard.
Zijn A2 is S-line uitgevoerd, cruise control, half leer zwart, fis, trekhaak (de paddenstoel, nu gewone kogel), comfort knipperlicht, verwarmde buitenspiegels, led drl, gepolijste pepperpots met vredestein quatrac 195/55-15.
Kortom twee tevreden A2 rijders :mrgreen:
Groeten KYE.
Op zoek naar een andere auto voor Haar (en geen dertien in een dozijn), is de keuze gevallen op een audi A2 1.4 tdi van 2005.
Een korte proefrit, het bijzondere model en de lage verbruik kosten gaven de doorslag, inpakken en rijden maar.
Na iets meer dan een jaar tevreden rondrijden werd het voor Hem ook tijd om voor een A2 te kiezen.
Dit is dan een A2 1.4 16v S-line uit 2003 geworden.
Haar A2 heeft cruise control, trekhaak (de afneembare aluminium), donkere bekleding verder standaard.
Zijn A2 is S-line uitgevoerd, cruise control, half leer zwart, fis, trekhaak (de paddenstoel, nu gewone kogel), comfort knipperlicht, verwarmde buitenspiegels, led drl, gepolijste pepperpots met vredestein quatrac 195/55-15.
Kortom twee tevreden A2 rijders :mrgreen:
Groeten KYE.
- Audi_gekkie
Hallo Kye's
welkom!
In één keer twee A2's op het forum erbij, het moet niet gekker worden.
Leuk dat jullie je voorstellen.
De zijne is de donkere A2 neem ik aan, aangezien deze mistlampen heeft en die als drl gebruikt worden?
Je geeft aan over 15inch velgen te beschikken, maar ik zie S-line velgen van 17 inch?
Veel leesplezier op dit forum.

In één keer twee A2's op het forum erbij, het moet niet gekker worden.

Leuk dat jullie je voorstellen.
De zijne is de donkere A2 neem ik aan, aangezien deze mistlampen heeft en die als drl gebruikt worden?
Je geeft aan over 15inch velgen te beschikken, maar ik zie S-line velgen van 17 inch?
Veel leesplezier op dit forum.
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Welkom op het forum en vele veilige km's met de A2's gewenst. Er zijn meer forummers met 2 A2'tjes, zelfs
1 met dezelfde kleur ...
Heb je de A2 nog niet met de pepperpot velgen op de foto gezet?
1 met dezelfde kleur ...
Heb je de A2 nog niet met de pepperpot velgen op de foto gezet?
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

Nog even een foto van de A2 met de 15 inch wielen, de 17 inch wil ik bij gelegenheid op gaan knappen.
De aanhanger is een daxara 107 met 60cm huif ideaal voor een kampeer vakantie. (Rondje Italië). :lol:
Met beide auto's zijn inmiddels enkele tienduizenden kilomters gereden met een grijns van oor tot oor.
Verdere belevenissen zal ik tzt op de bestemde fora plaatsen.
@audi-gekkie, klopt de donkere a2 van mij, en de mistlampen worden als drl en mistlampen gebruikt.
Groet Kye.
[quote="Kye a2"]
Nog even een foto van de A2 met de 15 inch wielen, de 17 inch wil ik bij gelegenheid op gaan knappen.
Groet Kye.[/quote]
Als je de 2 foto,s met elkaar vergelijk lijken het 2 verschilde A2,s !!
Wat een set velgen niet kan doen zeg
hock:
Bedankt voor het hartelijke ontvangst.Nog even een foto van de A2 met de 15 inch wielen, de 17 inch wil ik bij gelegenheid op gaan knappen.
Groet Kye.[/quote]
Als je de 2 foto,s met elkaar vergelijk lijken het 2 verschilde A2,s !!
Wat een set velgen niet kan doen zeg

- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Hallo Kye,
We hadden al even contact mbt de comfortblinker, maar alsnog officieel welkom op dit forum geheten. En met twee prachtige auto's (ik zie een trend ontstaan) waarvan mijn voorkeur uitgaat naar (uiteraard) de S-Line. Zie ik het goed en heb jij ook een S-Line plus uitvoering?
Zie ook dit draadje waarin de samenstelling van een echte S-Line ter sprake komt: hallo-iedereen-t2798-20.html
En @pocoloco heeft het helemaal bij het rechte eind: velgen maken de auto, zoals kleren de man maken!
Veel plezier met jullie Kügels!
We hadden al even contact mbt de comfortblinker, maar alsnog officieel welkom op dit forum geheten. En met twee prachtige auto's (ik zie een trend ontstaan) waarvan mijn voorkeur uitgaat naar (uiteraard) de S-Line. Zie ik het goed en heb jij ook een S-Line plus uitvoering?
Zie ook dit draadje waarin de samenstelling van een echte S-Line ter sprake komt: hallo-iedereen-t2798-20.html
En @pocoloco heeft het helemaal bij het rechte eind: velgen maken de auto, zoals kleren de man maken!
Veel plezier met jullie Kügels!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Audi_gekkie
[quote="HansJan"]Zie ik het goed en heb jij ook een S-Line plus uitvoering? [/quote]
Wat is nou weer een plus uitvoering?
Een S-line met nog wat zelf gekozen opties?
Edit:
Inmiddels gelezen.
hallo-iedereen-t2798-20.html
Wat is nou weer een plus uitvoering?
Een S-line met nog wat zelf gekozen opties?
Edit:
Inmiddels gelezen.

hallo-iedereen-t2798-20.html
Heb even de optiecodes op de sticker in het service boekje nagezocht
hock: (pfff),dit zijn onder andere,
E4j : "s line"
Nzl : fabrik seat covering "speed" leather bolsters.
1ml en 6r2 en q1d resp. leather trimmed sport steering wheel en leather gearshift boot en sport front seats.
En natuurlijk cc3 alloy wheels 7j x 17
Of dit een "s line" plus is ............geen idee.
Zeker een plus zijn de comfort blinkers, dankzij HansJan.
Wil de velgen wel afwisselend gaan gebruiken omdat de 17 inch ook mijn voorkeur heeft : :mrgreen:
Nog een weetje is dat de 15inch velgen per stuk bijna 6 kg minder wegen dan de 17inch velgen resp. 14 en 20 kg.

E4j : "s line"
Nzl : fabrik seat covering "speed" leather bolsters.
1ml en 6r2 en q1d resp. leather trimmed sport steering wheel en leather gearshift boot en sport front seats.
En natuurlijk cc3 alloy wheels 7j x 17
Of dit een "s line" plus is ............geen idee.
Zeker een plus zijn de comfort blinkers, dankzij HansJan.
Wil de velgen wel afwisselend gaan gebruiken omdat de 17 inch ook mijn voorkeur heeft : :mrgreen:
Nog een weetje is dat de 15inch velgen per stuk bijna 6 kg minder wegen dan de 17inch velgen resp. 14 en 20 kg.