Hallo @Hyperion, welkom!
Gefeliciteerd met je nieuwere Audi.
Veel veilige kilometers (hij is net ingereden) en veel plezier op dit forum.
Hyperion. Aparte nickname. Heeft dit een betekenis?
Een voorstelrondje
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Welkom op het forum en vele veilig km's met de A2 gewenst.
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

Ik ben ook net nieuw hier en heb zelfs nog geen A2. Ik ben nog opzoek wat natuurlijk een leuke bezigheid is. Gefeliciteerd met je mooie A2
Ik vind het altijd weer knap dat mensen auto's durven kopen met zoveel kilometers. Dit ligt natuurlijk aan mij, het is denk ik iets psychisch
Welkom en Groet,
Hans

Welkom en Groet,
Hans
[quote="Hanzel"]Ik ben ook net nieuw hier en heb zelfs nog geen A2. Ik ben nog opzoek wat natuurlijk een leuke bezigheid is. Gefeliciteerd met je mooie A2
Ik vind het altijd weer knap dat mensen auto's durven kopen met zoveel kilometers. Dit ligt natuurlijk aan mij, het is denk ik iets psychisch
Welkom en Groet,
Hans[/quote]
Hoi Hans,
Dank je wel voor je gelukwensen :-)
Over de kilometerstand: ik vind 270000 niet eens veel. Mijn A3 had toen hij aangereden werd 315.000km en was toen in betere conditie dan toen ik hem kocht (bij 240.000).
Ander voorbeeld is de Peugeot 406 (2.0HDi, automaat, full options, ik weet dat het vloeken in de kerk is, maar wat was dat een heerlijke auto...) die ik ooit gereden heb: aanschaf bij 150.000, verkoop bij 378.000 en de huidige eigenaar zit ondertussen op iets meer dan 5 ton.
Om kort te gaan: kilometerstanden zeggen mij niet zo veel: de algehele conditie van de auto wel ;-)
Hartelijke groet,
Hyperion

Welkom en Groet,
Hans[/quote]
Hoi Hans,
Dank je wel voor je gelukwensen :-)
Over de kilometerstand: ik vind 270000 niet eens veel. Mijn A3 had toen hij aangereden werd 315.000km en was toen in betere conditie dan toen ik hem kocht (bij 240.000).
Ander voorbeeld is de Peugeot 406 (2.0HDi, automaat, full options, ik weet dat het vloeken in de kerk is, maar wat was dat een heerlijke auto...) die ik ooit gereden heb: aanschaf bij 150.000, verkoop bij 378.000 en de huidige eigenaar zit ondertussen op iets meer dan 5 ton.
Om kort te gaan: kilometerstanden zeggen mij niet zo veel: de algehele conditie van de auto wel ;-)
Hartelijke groet,
Hyperion