De Mini 0801 is een goede dashcam in het budget segment. Ik heb een jaartje geleden de Mini 0803 gehad, maar dit was geen succes. Het ding werd aan de buiten kant meer dan 70gr heet en vloog bijna in de fik. Alle Mini 0803 hadden dit probleem. Een fabricagefout dus, maar gelukkig had ik bij Rene Demmers besteld en die deed niet moeilijk.
Rene Demmers is een dashcambedrijf gestart met alleen goede dashcams met echte HD-kwalieit en betrouwbaarheid. Hij raadde mij de Mini 0803 ook af, maar op aandringen van mij heeft hij er één besteld. Deze was toen net nieuw op de markt.
Na het debakel van de Mini 0803 heb ik een DODLS460W besteld. Ja een hap geld, maar hij is het zeker waard. De beelden zijn nog beter, vooral 's nachts. Ik raad iedereen aan minimaal een 32Gb SD-kaart class10 te kopen en zeker geen kleinere kaart, want de de data vliegt er door heen. Voordeel van de duurdere DOD is dat er een 64Gb kaart in kan, waarmee je 10 uur kunt opnemen.
[enter link description here](
http://dutchdashcam.webklik.nl/page/wat-wij-verkopen)
@Peter ik raad je aan de dashcam iets naar beneden te draaien waardoor je iets mee dashboard ziet. Het voordeel (vooral overdag) is, omdat je minder lucht filmt, de beelden van betere kwaliteit worden.