Als het niet leverbaar is, houdt het voor de dealer ook op.<a rel="nofollow" target="_blank">Armen</a> schreef:
Ik heb een lijst met 9 stuks in totaal onderdelen gegeven inclusief bouten, hij zei dat die twee beugels niet meer leverbaar zijn en dat ik daarom 10% korting krijg. De volgende dag had hij voor mij maar 3 ervan: de bekerhouder, een beugel en een bout. Wel vriendelijk, maar niet compleet.
Is de kleur van de bekerhouder niet verkeerd ??Armen schreef:
<div>De beste wensen voor 2017. Ik ben Armen woon in Eindhoven. Sinds 2007 rij ik een3L. Eerst had ik een zilveren lupo 3l van 2002. In 2001 heeft die 6 keer bij de Volkswagen garage voor dezelfde koppeling probleem geweest. Toen had ik genoeg gehad en een zwarte audi A2 3L gekocht. Die heb ik na sinds september 2016 na meer dan 2000 euro aan reparaties uit te geven, even gehad en verkocht voor 1200 euro. In oktober 2016 heb ik van Dutsland een zwarte audi A2 3L geïmporteerd. Ik vind Audi A2 3L makkelijk rijdende en zuinige autos. De kilometerteller stond op rond 156000km. Ik heb wel 2 voorwiellagers en linke aandrijfas laten vervangen, dubbele bekerhouders geplaatst, nu ben ik bezig met mistlampen en ook bekerhouders achter op middelconsole en armleuning te plaatsen. ik heb vandaag wat foto's gemaakt
</div>