Nog wel wat vraagjes (die ongetwijfeld op dit forum wel staan, maar kan ze niet vinden):
- heeft iemand uitleg over clim control panel.. en alle functies van de knopjes daarvan? snap het nog niet helemaal..
- op display bij km tellen staat de buiten temperatuur.. kun je hier ook iets anders laten zien??
- verder iemand kennis van aanstippen van kleien beschadigingetjes op de achter bumper? Welke kleur moet ik precies hebben, of waar kan ik dat opzoeken?
Alvast bedankt voor al jullie moeite! Mede Audi rijders ;-)
Hallo!
- Peter_Maathuis
- Moderator
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Welkom Rick en gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
- Het climate control panel werkt eenvoudig: je stelt de gewenste (binnen)temperatuur in en drukt op "AUTO"
- Het liefst zie je de buitentemperatuur op het display: alternatieve meldingen zijn waarschuwingen (geel + 1x piep) of problemen (rood + 3x piep)
- De kleurcode van de auto staat op de sticker links van de accu - ik denk dat je LY7Z hebt ("lichtsilber" metallic); akoyasilber kwam pas in september 2003, 3 maanden na de eerste toelating van jouw auto...
Maar misschien moet je gewoon het instructieboekje eens doorlezen. Dat zit waarschijnlijk niet (meer) in de auto, maar je kunt het downloaden van mijn website. Ik stuur je een link per PB.
- Het climate control panel werkt eenvoudig: je stelt de gewenste (binnen)temperatuur in en drukt op "AUTO"
- Het liefst zie je de buitentemperatuur op het display: alternatieve meldingen zijn waarschuwingen (geel + 1x piep) of problemen (rood + 3x piep)
- De kleurcode van de auto staat op de sticker links van de accu - ik denk dat je LY7Z hebt ("lichtsilber" metallic); akoyasilber kwam pas in september 2003, 3 maanden na de eerste toelating van jouw auto...
Maar misschien moet je gewoon het instructieboekje eens doorlezen. Dat zit waarschijnlijk niet (meer) in de auto, maar je kunt het downloaden van mijn website. Ik stuur je een link per PB.
A2 BBY 2003 CS - OSS
A2 AUA 2001 - OSS, leer, st.verw, RNS-E, 9-sp 17", pdc, LED, alarm, kopl.spr, DRL, 6 airbags, cc
A2 ANY 2002 - cc
A2 ANY 2001 - cc, trekhk
A3 cabrio 1.8 TFSI 2010 - S-edition, trekhk
BMW i3 42kWh 2019 - full options
A2 AUA 2001 - OSS, leer, st.verw, RNS-E, 9-sp 17", pdc, LED, alarm, kopl.spr, DRL, 6 airbags, cc
A2 ANY 2002 - cc
A2 ANY 2001 - cc, trekhk
A3 cabrio 1.8 TFSI 2010 - S-edition, trekhk
BMW i3 42kWh 2019 - full options
De belangrijkste knoppen zijn Auto en Eco. Auto zegt het al, de climaatregeling regelt alles. Zet je Eco daarbij aan, wordt de airco uitgeschakeld. De knoppen rechts bepalen de luchtstroom. Pijl boven: raam Pijl beneden: voetenruimte. De knop daartussen: uitstroom dashboard. De knoppen links (bij Eco) zijn voor de ontwaseming en verwarming achterruit.
Veel plezier met je A2!
Veel plezier met je A2!
O ja, Normaal gesproken wordt alleen de temperatuur aangegeven. Bijzonderheden zoals min. Oliepijl of brandstof worden daar ook weergegeven. Als je stilstaat en je drukt de linkerknop bij de toerenteller een paar seconden in, loopt hij de belangrijkste functies even langs.