Met de Comfortblinker is het zeker een plus variant! :mrgreen:
Maar de plus heeft tov de standaard een zwarte hemel, titanium klokkenwinkel, in kleur gespoten deurgrepen en spiegelkappen, dus dat moet vrij eenvoudig vast te stellen zijn. Gezien ik de laatste twee opties op de foto's kon ontwaren, kreeg ik het idee dat het wel eens zo kon zijn ...
En dan hebben we al twee echte plus versies op het forum! Misschien dat dat type ook nog kan worden toegevoegd aan het forum als modeloptie voor het profiel. Maar ja, dan moet de eigenaar wel het verschil weten tussen een standaard S-Line en de Plus variant.
Goeidag eem (even).
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Jipieee beide opties zijn aanwezig de zwarte hemel bekleding en de special color instrument display (u1u).
Maakt deze toch al bijzondere auto nog specialer :lol:
Zal de s-line badges op de flanken aanpassen met een klein plusje. :mrgreen:
Zal de s-line badges op de flanken aanpassen met een klein plusje. :mrgreen:
- HansJan
- Moderator
[quote="Kye a2"]Jipieee beide opties zijn aanwezig de zwarte hemel bekleding en de special color instrument display (u1u).
Zal de s-line badges op de flanken aanpassen met een klein plusje. :mrgreen:[/quote]
Prachtig, nog een keer gefeliciteerd! Mooie combi, cool! 8-)
Kom je hem showen op de meeting? Neem je gekkie mee in je kielzog :mrgreen:
Zal de s-line badges op de flanken aanpassen met een klein plusje. :mrgreen:[/quote]
Kom je hem showen op de meeting? Neem je gekkie mee in je kielzog :mrgreen:
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- HansJan
- Moderator
[quote="Kye a2"]Een meeting lijkt me geweldig!!!
Als het past meld ik me zeker aan.[/quote]
Mooi, hier moet je zijn: meeting-audi-a2-forum-2014-t2740.html
Hopelijk tot 30 mei!
Als het past meld ik me zeker aan.[/quote]
Mooi, hier moet je zijn: meeting-audi-a2-forum-2014-t2740.html
Hopelijk tot 30 mei!

- Audi_gekkie
[quote="HansJan"]
Kom je hem showen op de meeting? Neem je gekkie mee in je kielzog :mrgreen:[/quote]
Goed voorstel HansJan!
Het lijkt er op dat ik ook kom.
Kunnen we inderdaad samen naar het "verre westen" rijden Kye.
Wie weet sluiten zich spontaan andere Atweetjes aan. :lol:
Kom je hem showen op de meeting? Neem je gekkie mee in je kielzog :mrgreen:[/quote]
Goed voorstel HansJan!
Het lijkt er op dat ik ook kom.
Kunnen we inderdaad samen naar het "verre westen" rijden Kye.
Wie weet sluiten zich spontaan andere Atweetjes aan. :lol:
Goedenavond allen,
Na vele jaren tevreden a2 rijders te zijn geweest zijn de beide Audi's a2 vervangen door andere modellen
uit de vag stal. Verlaten doen we dit forum niet omdat er altijd wel interesante items zijn om te volgen.
Omdat we nu een set wielen niet meer nodig zijn wil ik deze hier graag aanbieden.
Misschien te gebruiken als ombouw naar winterset. 2 banden zijn aan vervanging toe en 2 zijn plm 4a5 mm.
Voor 40 euro kunnen ze afgehaald worden.
Reactie aub via persoonlijk bericht.
Tevens aangeboden gebruikt goedwerkende knipper relais.
8Z0 941 509B.

Na vele jaren tevreden a2 rijders te zijn geweest zijn de beide Audi's a2 vervangen door andere modellen
uit de vag stal. Verlaten doen we dit forum niet omdat er altijd wel interesante items zijn om te volgen.
Omdat we nu een set wielen niet meer nodig zijn wil ik deze hier graag aanbieden.
Misschien te gebruiken als ombouw naar winterset. 2 banden zijn aan vervanging toe en 2 zijn plm 4a5 mm.
Voor 40 euro kunnen ze afgehaald worden.
Reactie aub via persoonlijk bericht.
Tevens aangeboden gebruikt goedwerkende knipper relais.
8Z0 941 509B.