Hallo allemaal
- siebedejong
Hallo allemaal, mijn naam is Siebe en ik woon in Joure, ik ben 44 jaar, getrouwd en 2 kids. Ik ben sinds 2 weken in het bezit van een A2 uit 2001. De auto komt uit Duitsland. Ben erg blij met deze auto.
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Welkom hier Siebe! Had je hier al even meegelezen om wat achtergrondinformatie op te doen? Anders adviseer ik je om deze rubriek even door te spitten op adviezen en tips: index.php?p=/categories/aankooptips.
Fijn dat je het profiel gelijk goed hebt ingevuld, dat helpt in de toekomst bij het beiden van hulp. Uiteraard zijn we benieuwd naar de A2 en jouw/zijn verhaal. Is er een speciale reden waarom je voor de A2 gekozen hebt? Heb je deze zelf geïmporteerd of laten doen? Plaatjes zijn we hier dol op en wellicht kan je iets vertellen over de samenstelling. Heb je al een adres voor onderhoud? De A2 heeft toch zo zijn specifieke kenmerken die kennis van de monteur vereisen. En dat is niet om je af te schrikken, maar het is niet geheel onbelangrijk.
Last but not least wil ik je attenderen op het feit dat we sinds kort als A2 Club Nederland door het leven gaan en nog leven van vrije donaties. Vanaf volgend jaar komt er een betaald lidmaatschap met dito voordelen. Voel je vrij om deze club levend te houden.
Veel plezier met de zilveren Kügel!
Fijn dat je het profiel gelijk goed hebt ingevuld, dat helpt in de toekomst bij het beiden van hulp. Uiteraard zijn we benieuwd naar de A2 en jouw/zijn verhaal. Is er een speciale reden waarom je voor de A2 gekozen hebt? Heb je deze zelf geïmporteerd of laten doen? Plaatjes zijn we hier dol op en wellicht kan je iets vertellen over de samenstelling. Heb je al een adres voor onderhoud? De A2 heeft toch zo zijn specifieke kenmerken die kennis van de monteur vereisen. En dat is niet om je af te schrikken, maar het is niet geheel onbelangrijk.
Last but not least wil ik je attenderen op het feit dat we sinds kort als A2 Club Nederland door het leven gaan en nog leven van vrije donaties. Vanaf volgend jaar komt er een betaald lidmaatschap met dito voordelen. Voel je vrij om deze club levend te houden.
Veel plezier met de zilveren Kügel!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- siebedejong
Ik heb de A2 van een garage die groot en deels Duitse auto's importeert waar niet in gerookt is! Waarom ik een A2 heb: ik (we) zochten een hoge ruime lichte auto, en waar kom je dan uit? Het onderhoud laat ik (voorlopig) doen bij van der brug in Heerenveen, hier zijn de egr en gasklep afgesteld omdat de A2 niet lekker reed. Na de aankoop heb ik me verbaasd over de luxe waar je in terecht komt. Geweldig! Zo lang dat ik de A2 ga houden, wil ik wel lid van de club worden, lijkt me geweldig om eens meer a2tjes bij elkaar te zien met een meeting of zo... Dit forum is prachtig. Lekker veel informatie, kan ik nog wel eens nodig hebben.
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
In 2015 waren we nog dichtbij:
index.php?p=/discussion/3722/meeting-au ... ei-2015/p1.
Dat was overigens de laatste meeting in Nederland, maar we zijn voornemens om dit spektakel weer te herhalen.
Ben je nog van plan om mods uit te voeren?
index.php?p=/discussion/3722/meeting-au ... ei-2015/p1.
Dat was overigens de laatste meeting in Nederland, maar we zijn voornemens om dit spektakel weer te herhalen.
Ben je nog van plan om mods uit te voeren?
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- siebedejong
https://photos.app.goo.gl/4LGG995HLOoN2BIC3
Hier staan wat foto's
Qua mods wil ik het audio gedeelte verbeteren, o.a. vervangende luidsprekers en een actief woofertje.
Hier staan wat foto's
Qua mods wil ik het audio gedeelte verbeteren, o.a. vervangende luidsprekers en een actief woofertje.