Meeuwis

Stel hier jezelf en je A2 voor.
Plaats reactie
Meeuwis
Audi A2 clublid
Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)

07 okt 2017, 13:30 0 x

Mijn naam is Roel Kuijer 72 jaar en woon dicht bij Enschede. Mijn hele leven al erg veel belangstelling voor auto's en de techniek er omheen. Mijn eerste auto was een Glas 1304 voor zover ik weet de eerste auto met bovenliggende nokkenas aangedreven door een kunststof getande riem. Daarna overgestapt naar VW waaraan ik, met veel plezier, veel gesleuteld heb o.a. ombouw naar 2 carburateurs, extern oliefilter, extra carter, koppen bewerkt etc. De eerste Audi hebben we vanaf 1998 een A6 V6 diesel. Momenteel staat er een A6 Avant 3.0 TDI van 2009 in de garage. Sinds een week hebben we, na lang zoeken, een A2 1.6 FSI CS S-Line blauw gekocht met enkele leuke opties. De sportstoelen zijn half leer zwart. Er zit een Bose audio-systeem in. De km-stand is 215.000. Ik ben de 3e eigenaar en ben er erg content mee. Hij is goed onderhouden en ziet er perfect uit. 
HansJan
Moderator
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

07 okt 2017, 15:40 0 x

Welkom hier en gefeliciteerd met de ogenschijnlijk bijzondere CS! Heb je de auto zelf geïmporteerd? Genoemde opties zijn erg fraai, de Bose installatie klinkt zeker lekker. Heb je deze via mobile.de of autoscout gevonden of op andere manier weten te bemachtigen? Foto's zijn we hier dol op!

Raadpleeg zeker het topic met de aankooptips die prominent op de Discussiepagina wordt getoond. Ben je nog van plan aanpassingen door te voeren?

Veel plezier van de blauwe kogel!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Plaats reactie