Even voorstellen: A2 Sky Window
-
Het is onze 2de A2 die we nu hebben. Onze eerste was een zilvergrijze 2003 X-Tend 1.4 TDI uitvoering die we kochten in 2006 met slechts 33.000km op de teller. Na heel wat problemen met de auto (om de haverklap in noodloop, LMM kapot, turbo kapot gedraaid...) hebben we de wagen na een paar maanden van de hand gedaan. Achteraf gezien misschien wat te voorbarig want de diagnose van kapotte turbo is nooit 100% bevestigd en kan ook een kleinigheid zijn geweest. Nu zijn we bijna 5 jaar verder en na heel wat omzwervingen hebben we terug een A2 aangeschaft maar dan als 2de wagen (onze eerste is een A4 B8). Het is een standaard zwarte 1.4 Benzine van 2001 met het mooie OSS dak. Slecht 57.000km op de teller en in nette toestand (op wat krasjes na op de bumpers en een paar lelijke deukjes in een achterportier). Deze wil ik tegen de zomer weg laten werken zodat hij weer een premium look heeft. Dat hoort zo bij een A2!! De distrubutieriem, remschijven en blokken heb ik reeds laten vervangen. Het OSS dak is vorige week in zijn geheel vervangen bij Rinner in Bad Tölz... Deze willen we niet meer van de hand doen! Ik heb een paar foto's bijgevoegd: De grijze is onze eerste A2 en de zwarte is onze huidige waarbij de foto genomen is op de parking van Rinner (net voor de OSS operatie). Groeten, Rob.