Hallo allemaal

Stel hier jezelf en je A2 voor.
Plaats reactie
blauwe-TDI
Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)

13 dec 2017, 21:03 0 x

Hierbij wil ik mezelf even voorstellen. Mijn naam is Emo Verdoes. Wij rijden al een aantal jaren audi A2. Ben begonnen met een zwarte TDI ( 75 pk). Die heb ik na ca. 3 jaar ingeruild op de huidige A2. Dat is een lichtblauwe TDI met 90 pk (ATL) motor. Deze hebben we inmiddels ook al weer meer dan 3 jaar. Ik kijk af en toe wel eens op het forum, maar had nog niet eerder de moeite genomen om me aan te melden.
Mij spreken het slimme ontwerp, de goede zitpositie, de vorm van de carrosserie, het materiaal gebruik en het karakter van de motor erg aan. Hij is lekker vlot, je kan er zeer ontspannen mee rijden. Even snel op snelheid komen, waarbij de toeren laag blijven, en dan lekker door dieselen doet deze met gemak. Daarbij hoef je niet “zuinig” te rijden, om op een zeer acceptabel gemiddeld verbruik uit te komen. Wil er dan ook nog een tijd mee door blijven rijden.
JJR
Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)

13 dec 2017, 21:53 0 x

Welkom Emo! Leuk dat je je hebt aangemeld! Heb je toevallig nog wat foto's van je A2? Heb je er al veel aan veranderd of is hij nog helemaal origineel?
1.6 FSI (BAD) | 27-02-2003| Pro Line | Ebonyzwarz pareleffect | Concert II | Mistlampen | CC | Full LED | DRL | Komfortblinker | Zomer: S line 9-spaaks 205/40R17 | Winter: Style + 185/50/15 + TT 8N
blauwe-TDI
Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)

13 dec 2017, 22:21 0 x

Heb geen foto’s bij de hand. Zal er een paar maken. Moet ik hem wel eerst goed schoon maken, hij is momenteel erg vies. Hij is na genoeg origineel. Heb er wel een afneembare trekhaak onder gemonteerd. Er zit af fabriek een radio navigatie systeem in met speakers in alle deuren. Ook heeft deze vol Fis (zo heet dat beeldscherm tussen de beide tellers meen ik). Ook zit er een driespaaks stuur met bijpassende versnellingspook in. 
Moet nog wel m’n weg vinden hoe het forum precies werkt, maar dat zal zich wel wijzen. Mocht ik vastlopen dan hoop ik dat jullie me op weg helpen.
Jur
Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)

13 dec 2017, 22:28 0 x

Leuk dat je je heb aangemeld! Welkom op dit mooie forum :)
Plaats reactie