sinds een kleine twee maanden rijd ik in deze heerlijke a2 1.2 rond. Ik heb de auto gekocht op Marktplaats met ongeveer 310.000km op de teller. Een aantal van jullie zal hem ongetwijfeld voorbij hebben zien komen. Hij bevindt zich nu in Hengelo.
Na ik mijn Twingo total loss reed (fout bestuurder achter mij) ben ik mijn zoektocht begonnen naar mijn ideale auto. Mijn eisen waren; 1. automaat 2. goedkoop in vaste lasten 3.zuinig 4.comfortabel, ruim en mooi .Hoewel niet iedereen liefhebber is van het A2 design bedenk ik mij telkens dat smaak niet te koop is

Ik heb hem een poosje terug laten nakijken door Lukas, de A2 Dokter, en hij bleek in prima staat voor zijn leeftijd en km's. Nu staat hij helaas stil vanwege (waarschijnlijk) een kapotte koppelingscylinder. Ik ben ondertussen aan het rondkijken hoe ik dit zo slim mogelijk kan aanpakken. Hij moet eerst uitgelezen worden.
Na een periode van lezen en niets in te brengen hebbend ben ik blij dat ik nu deel uit ga maken van deze community. En complimenten voor de nieuwe look!