FF voorstellen

Stel hier jezelf en je A2 voor.
Plaats reactie
kobus1978
Audi A2 cluborganisatie
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

20 jan 2018, 22:21 0 x

Beste A2'ers,

Ik ben Koos uit Almere, getrouwd en een dochtertje van 3.

De Opel Astra waar ik nu in rij is niet echt meer nodig aangezien mijn dochter niet meer alles de vrijeloop laat en inmiddels "op eigen benen kan staan" :D .Heb hiervoor ook een A2 gehad, een 1.4 TDI. Wil nu een 1.2 TDI 3L gaan rijden.

Ben laatste dagen flink info aan het opslurpen, hier en op het www. Weet inmiddels wel dat als de automaat niet goed is je al snel voor hoge kosten kan komen te staan, belangrijk puntje dus voor een eventuele aankoop. Ook het periodiek onderhoud (30dkm) is erg belangrijk, de grondwaarde opnieuw instellen.

OK, heb me even voorgesteld en voel me al aardig welkom hier op het forum. Zal ook lid gaan worden van de A2 club, kan niet wachten op een meeting, leuk al die A2'tjes bij elkaar :heart:
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
HansJan
Moderator
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

23 jan 2018, 13:42 0 x

Welkom hier!

Grappig dat de A2 weer in vizier komt nu de dochter zelfredzaam is. Waar de Opel al niet goed is geweest! :D

Zo te lezen ben je al aardig actief op het forum, een extra lid erbij wordt ook erg gewaardeerd. We hopen ook snel ideeën over een nieuwe meeting te kunnen delen. Voor inspiratie over de laatste meeting, zie viewtopic.php?t=3501

Succes met de zoektocht naar de ideale 3L!
kobus1978
Audi A2 cluborganisatie
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

23 jan 2018, 14:02 0 x

HansJan,

Dank voor de mooie woorden, hoop dat ik tzt als er één meeting is al een 3L onder de bips te hebben.

Dat zien we dan wel weer, eerst maar even genieten van de voorpret.

K :D :D S
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
Plaats reactie