Voorstellen

Stel hier jezelf en je A2 voor.
Plaats reactie
Poltergeist
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

19 feb 2018, 17:42 0 x

Hallo Allemaal,

Omdat ik het zo onaardig vind om gelijk een technische vraag te stellen zal ik me even voorstellen.

Ik ben Poltergeist en ben woonachtig in het mooie Amsterdam.
Ik heb nu sinds een jaar of 2 een mooie Zwarte A2 1,4 benzine met Executive pakket en sky roof.
Bouwjaar 2001.

Nu ben ik best handig en kan kleine dingen zelf repareren/vervangen maar ik ben absoluut geen auto monteur.
Nu hoop ik dat jullie me kunnen/willen helpen met wat kleine dingen op te lossen. Het is natuurlijk altijd handig als iemand je kan vertellen waar je moet zoeken.
Dus ik wil gelijk gebruik maken van jullie kennis en hoop ook mijn kennis te kunnen delen.

Groet Poltergeist.
kobus1978
Audi A2 cluborganisatie
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

19 feb 2018, 18:40 0 x

Hoi Poltergeist,

Welkom op het forum.

Ik vroeg mij af of jij de auto in Almere gekocht hebt en ook nog wat te eten hebt gehad bij de verkoper?

Lijkt misschien een gekke vraag, vooral dat eten maar heb het idee dat dit mijn oude A2 is. :tongueclose
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
DED@2
Audi A2 clublid
Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)

19 feb 2018, 18:43 0 x

Hi Poltergeist, welkom hier op het forum! Ik weet niet wat eraan mankeert, maar je zal waarschijnlijk wel een oplossing aangedragen krijgen hier👍.
Heb je misschien nog wat foto’s 😝, zijn we gek op.
Grtz
Plaats reactie