Even voorstellen: Willy
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Mysterie opgelost en weer wat geleerd 

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Willy
- Motortype: BHC (1.4 TDI 75pk)
Scherp opgemerkt!
Met die schakelaar kun je het alarm uitschakelen voordat je de deur afsluit. Bijvoorbeeld om te voorkomen dat het alarm onbedoeld afgaat (bv op eeveerboot o.i.d.)
Helaas is die schakelaar defect. Ik zoek er nog een vervanger voor...
Met die schakelaar kun je het alarm uitschakelen voordat je de deur afsluit. Bijvoorbeeld om te voorkomen dat het alarm onbedoeld afgaat (bv op eeveerboot o.i.d.)
Helaas is die schakelaar defect. Ik zoek er nog een vervanger voor...
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Gaten in tapijt? Ik heb ze achter gemaakt voor de extra bekerhouder en die lijken hier wel op maar waarvoor deze??????
Ben je met Cruise Controle bezig?
Verder leuk te zien hoeveel draadjes er links lopen, en mijn achteruitrijcamera zit er dan ook nog bij!
De Alarmknop, ik heb beige en wil hem juist weg hebben, loop ik en is de tankdop niet open.... verkeerde op gevoel gedrukt!
Zal kijken of ik nog een werkende zwarte heb... in overvol schuurtje!
Ben je met Cruise Controle bezig?
Verder leuk te zien hoeveel draadjes er links lopen, en mijn achteruitrijcamera zit er dan ook nog bij!
De Alarmknop, ik heb beige en wil hem juist weg hebben, loop ik en is de tankdop niet open.... verkeerde op gevoel gedrukt!
Zal kijken of ik nog een werkende zwarte heb... in overvol schuurtje!
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
- jaapje
- Audi A2 clublid
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
Goed bezig Willy, het lijkt wel een “Slachtfest”
Als het een cruise control wordt, zou je het dan ook puntsgewijs kunnen beschrijven wat je gedaan hebt?
Voor mijn zuinige vriend Gert die €175 te veel vindt om een cruise control in te laten bouwen
Als het een cruise control wordt, zou je het dan ook puntsgewijs kunnen beschrijven wat je gedaan hebt?
Voor mijn zuinige vriend Gert die €175 te veel vindt om een cruise control in te laten bouwen

- Willy
- Motortype: BHC (1.4 TDI 75pk)
Dat zou geweldig zijn @eekhoorntje , als je mij aan zo'n schakelaar kunt helpen!
Ja die slachtpartij is inderdaad het tafereel van de inbouw van een cruise control. Zodra het allemaal werkt wil ik wel een 'how to' maken (@jaapje) maar zover ben ik helaas nog niet.
Elektrisch is alles aangesloten - hopelijk goed en de auto is weer herkenbaar in elkaar gezet. Ik ging er van uit dat mijn vakgarage (garage Henk Zeller te Roden) de cc wel in de boordcomputer zou kunnen aanmelden maar helaas kunnen zij dat niet. Hij verwees naar een andere garage (van den Berg in Roden). Die wil het wel doen maar heeft daar pas na 2 juli tijd voor
Daar wil ik niet op wachten natuurlijk dus ik zoek nu een ander adres. Suggesties zijn welkom!
Leuk dat jullie een beetje meeleven!
Ja die slachtpartij is inderdaad het tafereel van de inbouw van een cruise control. Zodra het allemaal werkt wil ik wel een 'how to' maken (@jaapje) maar zover ben ik helaas nog niet.
Elektrisch is alles aangesloten - hopelijk goed en de auto is weer herkenbaar in elkaar gezet. Ik ging er van uit dat mijn vakgarage (garage Henk Zeller te Roden) de cc wel in de boordcomputer zou kunnen aanmelden maar helaas kunnen zij dat niet. Hij verwees naar een andere garage (van den Berg in Roden). Die wil het wel doen maar heeft daar pas na 2 juli tijd voor

Daar wil ik niet op wachten natuurlijk dus ik zoek nu een ander adres. Suggesties zijn welkom!
Leuk dat jullie een beetje meeleven!
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Ik weet dat OBD II stekker en via USB naar laptop en je kunt hem aanzetten....
Maar Jos is dichterbij en dat is paar minuten werk.
Omdat die iets meer ervaring hebben had Jos alles in 1x kunnen doen vermoedelijk.
Maar Jos is dichterbij en dat is paar minuten werk.
Omdat die iets meer ervaring hebben had Jos alles in 1x kunnen doen vermoedelijk.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?