Dan toch maar

Stel hier jezelf en je A2 voor.
Plaats reactie
KoBolD
Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)

20 aug 2018, 20:21 0 x

Hallo mijn naam is Marcel en ben al weer een hele tijd lid. Ik dacht dat ik mij al eens had voorgesteld maar nee was nog niet gebeurd. Dus bij deze.
Rij mijn A2 1.2 TDI nu al weer vanaf 2013 met heel veel plezier. Het was ooit een mooie import vanuit Duitsland. Ik kom met regelmaat hier op het forum om weer eens even te kijken wat er zo al speelt. Veel respect voor de mensen die van alles hier schrijven en vooral de goede informatie die hier wordt gegeven.
Een leuke weetje bij ons in de straat staan 2 A2 1.2 TDItjes die van mij meegerekend.
HansJan
Moderator
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

20 aug 2018, 21:12 0 x

Hi Marcel, beter laat dan nooit: officieel welkom hier! Je schrijft 'het was ooit', betekent dat dit nu niet meer het geval is? Heb je nog andere bijzonderheden en/of uitspattingen te melden? De 3L blijft immers een eigenzinnig lid van de familie. Wellicht tot ziens op een meeting en/of als clublid.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Plaats reactie