Blaudi in Salland [even voorstellen]
- Audi_gekkie
@Blaudi, Ik zie dat jij een schaalmodel gebruikt in je avatar?
Heb je die zelf? Ik zoek al heel lang naar een gele, maar die zijn er lijkt wel niet gemaakt.
Heb je die zelf? Ik zoek al heel lang naar een gele, maar die zijn er lijkt wel niet gemaakt.
- bjmeengs
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Dag Blaudi,
Nog een blauwe Colourstormrijder in het Oosten van het land. Welkom bij de club. Rijdt zelf een blauwe colourstorm 1.4 benzine.
Misschien is het wel leuk om hier in het Oosten ook een kleine meeting te houden / organiseren !!
Kunnen we elkaars auto’s bewonderen.
Nog een blauwe Colourstormrijder in het Oosten van het land. Welkom bij de club. Rijdt zelf een blauwe colourstorm 1.4 benzine.
Misschien is het wel leuk om hier in het Oosten ook een kleine meeting te houden / organiseren !!
Kunnen we elkaars auto’s bewonderen.
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Color Storm Meeting?
Als andere dan worden uitgesloten, moet ik de Merlot Rode CS van mijn dochter lenen of spuitbus met matzwarte Plastidip kopen voor tijdelijke CS?
De bumper en spatbord randen is maar uurtje werk en dankzij het Open Sky hoef ik geen meerdere bussen te kopen! Nu de Briljant Zwarte aanhanger nog...Glans + Mat Zwart?
Wel mag iedereen een nieuw Topic openen en als de plaatselijke Audi dealer een nieuw model kreeg... soms kun je als je dezelfde datum en locatie kiest ook nog gratis Koffie aanbieden?

Als andere dan worden uitgesloten, moet ik de Merlot Rode CS van mijn dochter lenen of spuitbus met matzwarte Plastidip kopen voor tijdelijke CS?

De bumper en spatbord randen is maar uurtje werk en dankzij het Open Sky hoef ik geen meerdere bussen te kopen! Nu de Briljant Zwarte aanhanger nog...Glans + Mat Zwart?

Wel mag iedereen een nieuw Topic openen en als de plaatselijke Audi dealer een nieuw model kreeg... soms kun je als je dezelfde datum en locatie kiest ook nog gratis Koffie aanbieden?

Laatst gewijzigd door eekhoorntje op 31 aug 2018, 09:08, 1 keer totaal gewijzigd.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
- Veertienmeizeventien
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
welkom!
betutteling is zinloos; passie is Goud
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Heren, dit is een oude voorstelronde.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Veertienmeizeventien
- Audi A2 clublid
- Peter_Maathuis
- Moderator
Humor! Ook altijd welkom!