Hoi,
Heb een FSI uit Duitsland geimporteerd met 225k op de teller. Had een lekke koelwaterpomp en dat hakte er flink in, daarna nog bijna brand vanwege een bobine die kortsluiting gaf maar nu gaat het. Heb de standaard velgen vervangen door Audi A3 telefoon kiesschijven en 185/55/15 Nexen N'Blue 4 Seasons eronder laten monteren en meteen ook de schokbrekers vervangen bij de A2 dokter.
Voorlopig hou ik het hierbij en mijn orginele velgen staan te koop.
Groet, THK
FSI import
- bart.de-waard
- Audi A2 clublid
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Gefeliciteerd met je aankoop.
Jammer van de issues, maar dat lijkt er bij te horen als de auto 15 jaar oud is.
Mijn FSI had ook een lijst met punten.
Een Duitse FSI heeft meestal leuke opties. Is dat bij jouw auto ook het geval?
Jammer van de issues, maar dat lijkt er bij te horen als de auto 15 jaar oud is.
Mijn FSI had ook een lijst met punten.
Een Duitse FSI heeft meestal leuke opties. Is dat bij jouw auto ook het geval?
- thk
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Hallo JJR,
Distributieriem en rollen zijn ook meteen vervangen. De schokbrekers zijn Bilstein B4 en standaard veren voor zover ik weet. De velgen zijn net als https://www.ebay.de/itm/AUDI-A2-ALUFELG ... SwFb5bZYVD maar dan net iets minder versleten en met velgdeksels.
Heb net de thread gelezen om de koplampen weer mooi helder te krijgen, dat wil ik wel eens proberen en verder storende rammeltjes in het interieur laten wegwerken.
Groet, THK
Distributieriem en rollen zijn ook meteen vervangen. De schokbrekers zijn Bilstein B4 en standaard veren voor zover ik weet. De velgen zijn net als https://www.ebay.de/itm/AUDI-A2-ALUFELG ... SwFb5bZYVD maar dan net iets minder versleten en met velgdeksels.
Heb net de thread gelezen om de koplampen weer mooi helder te krijgen, dat wil ik wel eens proberen en verder storende rammeltjes in het interieur laten wegwerken.
Groet, THK