Goedemiddag A2-enthousiasten,
Wij zijn sinds eind 2016 ook in het bezit van een mooie A2!
We hebben de wagen van de 1ste eigenaresse overgenomen in Saarbrücken, vlakbij Luxemburg
De auto had toen 113.000 gelopen en inmiddels staat er 151.000 op.
De kleur is Kristallblau metallic en hij is voorzien van de 1.6 FSI motor met 115pk.
Vroeger heb ik vele Audi 80's gehad, ook al wel eens een A4 en A6 en heb ik een nieuwe A3 Sportsback mogen leasen, net als verschillende BMW 1-series, 3-series en 5-series.
Audi draag ik altijd een warm hart toe: fijn sturende auto's op hoogste niveau afgewerkt met aandacht voor detail.
Ik hoop hier nuttige gesprekken te kunnen vinden, en zelf met eigen bijdragen te kunnen verrijken.
Groeten uit Arnhem,
Joost
Nieuw lid uit Arnhem - A2 1.6 FSI Kristallblau (motor: BAD)
- Job☆
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Welkom Joost!JoostA2 schreef: ↑05 sep 2018, 12:34Goedemiddag A2-enthousiasten,
Wij zijn sinds eind 2016 ook in het bezit van een mooie A2!
We hebben de wagen van de 1ste eigenaresse overgenomen in Saarbrücken, vlakbij Luxemburg
De auto had toen 113.000 gelopen en inmiddels staat er 151.000 op.
De kleur is Kristallblau metallic en hij is voorzien van de 1.6 FSI motor met 115pk.
Vroeger heb ik vele Audi 80's gehad, ook al wel eens een A4 en A6 en heb ik een nieuwe A3 Sportsback mogen leasen, net als verschillende BMW 1-series, 3-series en 5-series.
Audi draag ik altijd een warm hart toe: fijn sturende auto's op hoogste niveau afgewerkt met aandacht voor detail.
Ik hoop hier nuttige gesprekken te kunnen vinden, en zelf met eigen bijdragen te kunnen verrijken.
Groeten uit Arnhem,
Joost
Te grappig, ik herinner me dat je je A2 een tijdje terug te koop had staan. Ik dacht nog, wat een gaaf exemplaar!
Leuk te lezen in een ander topic vandaag dat je vrouw op t laatste moment heeft besloten em te houden.
Arnhem herbergt aardig wat A2's

Veel plezier!
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Welkom hier!
Ik heb je al meerdere malen gespot bij winkelcentrum en onderweg: viewtopic.php?p=70908#p70908
De gele staat in Vestingsstad
Ik heb je al meerdere malen gespot bij winkelcentrum en onderweg: viewtopic.php?p=70908#p70908
De gele staat in Vestingsstad

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- JoostA2
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
@Job idd veel A2-adepten hier in Arnhem!
Ja we hebben inmiddels een 4e gezinslid, en dachten eigenlijk eraan de kleinste auto te verruilen voor een compacte stationcar. Inmiddels heb ik zelf een station, ook omdat mijn vrouw weigerde de A2 te verkopen, toen ie eindelijk verkocht was...
Hardnekkig, dat A2 virus 
@HansJan dat is wel echt komisch! We gaan het lampje vanavond vervangen als mijn vrouw terug is met de auto vanuit Groningen. Hij heeft trouwens geen leer maar mooi helder stof. Ik wil eigenlijk de spiegels en handgrepen nog eens laten meespuiten in carrosoriekleur, en originele l.m.-wielen eronder zetten. Verder een super autootje zeker in krappe straatjes om en rond Arnhem ideaal!
Ja we hebben inmiddels een 4e gezinslid, en dachten eigenlijk eraan de kleinste auto te verruilen voor een compacte stationcar. Inmiddels heb ik zelf een station, ook omdat mijn vrouw weigerde de A2 te verkopen, toen ie eindelijk verkocht was...

@HansJan dat is wel echt komisch! We gaan het lampje vanavond vervangen als mijn vrouw terug is met de auto vanuit Groningen. Hij heeft trouwens geen leer maar mooi helder stof. Ik wil eigenlijk de spiegels en handgrepen nog eens laten meespuiten in carrosoriekleur, en originele l.m.-wielen eronder zetten. Verder een super autootje zeker in krappe straatjes om en rond Arnhem ideaal!
- karolography
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Welkom op het forum! Leuk om weer een Arnhemmer te verwelkomen hier! Jullie auto is echt heel vet, ziet er mooi en netjes uit!
Als je 'm eens naast een mooie gele wil parkeren: die van mij staat meestal op de parkeerplaats achter de stadsschouwburg geparkeerd en als ik 'm liever droog hou in parkeergarage Musis.
Als je 'm eens naast een mooie gele wil parkeren: die van mij staat meestal op de parkeerplaats achter de stadsschouwburg geparkeerd en als ik 'm liever droog hou in parkeergarage Musis.