Even voorstellen
- Altvantage
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Hallo, even voorstellen...
Wij zijn Ries en Natascha en we rijden al een jaar of 5 Audi A2.
We rijden een 1.4i en een 1.6 FSI, elke dag met veel rijgenot...
De 1.4i is zilver met 125.000 km op de teller uit 2001, rijd nog als nieuw.
De 1.6 FSI is zwart met 190.000 km, met alles nieuw erop en eraan. (2002)
Alle rubbers en steunen, veren etc, etc... vernieuwd zodat ie weer als nieuw rijd.
Volledige 2" Rvs uitlaat, van Bastech
Volledige motor revisie 4000 km geleden
Chiptuning in Amersfoord
Big Brake's voor, (achter moet nog gebeuren)
Orginele Audi Rotor velgen 18"
En nog wel enkele onderdelen te gaan...
De FSI is voor mij een heerlijk project om me mee bezig te houden, en tevens vele km mee kan maken...
Mvg Ries en Natascha
Wij zijn Ries en Natascha en we rijden al een jaar of 5 Audi A2.
We rijden een 1.4i en een 1.6 FSI, elke dag met veel rijgenot...
De 1.4i is zilver met 125.000 km op de teller uit 2001, rijd nog als nieuw.
De 1.6 FSI is zwart met 190.000 km, met alles nieuw erop en eraan. (2002)
Alle rubbers en steunen, veren etc, etc... vernieuwd zodat ie weer als nieuw rijd.
Volledige 2" Rvs uitlaat, van Bastech
Volledige motor revisie 4000 km geleden
Chiptuning in Amersfoord
Big Brake's voor, (achter moet nog gebeuren)
Orginele Audi Rotor velgen 18"
En nog wel enkele onderdelen te gaan...
De FSI is voor mij een heerlijk project om me mee bezig te houden, en tevens vele km mee kan maken...
Mvg Ries en Natascha
Audi A2 1.6 FSI, 2002, 18"orginele audi Rotor velgen, 2" RVS pijp, Big Brake's, Gechipt...
- karolography
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Welkom en welkom! Leuk verhaal (oprecht), maar eh, die avatar... Is dat jullie A2?! Dan wil ik daar heel erg graag meer en grotere foto's van zien. Hij ziet er namelijk super mega vet uit!

- Altvantage
Ik ga het even proberen:
Ik ben even op zoek naar de juiste plek om de foto's te plaatsen, waarnaar ik kan linken.
Morgen word hij gepoetst en zal ik meer nieuwe foto's maken, er liggen nu andere kleur velgen onder.
Deze rode velgen worden nog aangepast door er een smoke matte vernis laag over te leggen, zodat ze iets donkerder worden.
Mijn collega heeft een velgen reparatie en powder coating bedrijf, dus we kunnen nogal is wat proberen wat mooi is...

Ik zal morgen een nieuwe foto plaatsen...
Ik ben even op zoek naar de juiste plek om de foto's te plaatsen, waarnaar ik kan linken.
Morgen word hij gepoetst en zal ik meer nieuwe foto's maken, er liggen nu andere kleur velgen onder.
Deze rode velgen worden nog aangepast door er een smoke matte vernis laag over te leggen, zodat ze iets donkerder worden.
Mijn collega heeft een velgen reparatie en powder coating bedrijf, dus we kunnen nogal is wat proberen wat mooi is...

Ik zal morgen een nieuwe foto plaatsen...
Laatst gewijzigd door Altvantage op 10 okt 2018, 20:48, 7 keer totaal gewijzigd.
Audi A2 1.6 FSI, 2002, 18"orginele audi Rotor velgen, 2" RVS pijp, Big Brake's, Gechipt...
- Altvantage
Hallo
Nou ik heb het al een tijdje over een 6 bak, ik ben zeer benieuwd naar de mogelijkheden...
Nou ik heb het al een tijdje over een 6 bak, ik ben zeer benieuwd naar de mogelijkheden...
- Altvantage
Het was idd lastig iemand te vinden die echt in de chip kon...
Uiteindelijk een bedrijf in amersfoord (naam moet ik ff opzoeken) die dat daadwerkelijk kon en ook nog zodanig kon tunen dat het verschil goed merkbaar was.
Maar ik denk dat het nog een stuk beter kan, nu ik de motor heb laten reviseren en alle onderdelen zoals censors, luchtmassameter injectors etc heb laten vervangen.
De motor loopt nu perfect en gaat het tijd worden voor fine tuning en dan zullen we weten wat er precies mogelijk is...
Uiteindelijk een bedrijf in amersfoord (naam moet ik ff opzoeken) die dat daadwerkelijk kon en ook nog zodanig kon tunen dat het verschil goed merkbaar was.
Maar ik denk dat het nog een stuk beter kan, nu ik de motor heb laten reviseren en alle onderdelen zoals censors, luchtmassameter injectors etc heb laten vervangen.
De motor loopt nu perfect en gaat het tijd worden voor fine tuning en dan zullen we weten wat er precies mogelijk is...
- Altvantage
Is zeer fijn zo'n remschijfjes...
- Harm
Ben benieuwd naar het vervolg!Altvantage schreef: ↑10 okt 2018, 21:08Het was idd lastig iemand te vinden die echt in de chip kon...