Beste mede A2 bezitters,
Sinds 2 weken ben ik in het bezit van een Audi A2 1.4 met OSS en (rode) leren bekleding. Ik heb er lang naar gezocht en ben er erg blij mee. Een ongelooflijk slim autootje; zijn tijd ver voorruit. Ik zal binnenkort een paar foto's plaatsen.
groet,
Koert
Voorstellen
- karolography
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Gaaf. In Nederland gekocht? Ik zie ze namelijk vooral in Duitsland aangeboden worden met rode bekleding. Ben benieuwd naar de foto's! En welkom hier.

- Veertienmeizeventien
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Welkom!
Wel een beetje het niveau van: "ik ben Koert en ik doe Donald Duck na".
Prima hoor! Iets meer info vind ik altijd leuk, meer niet...
Wel een beetje het niveau van: "ik ben Koert en ik doe Donald Duck na".
Prima hoor! Iets meer info vind ik altijd leuk, meer niet...
betutteling is zinloos; passie is Goud
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Welkom hier en dank voor de kort maar krachtige voorstelronde!
We horen en zien graag meer, benieuwd of dit de voormalige auto was van @Paladore. Dat was een waar pareltje in Ebony zwart, rood lederen interieur, OSS, BOSE en veel meer. Werd hier nog te koop aangeboden.
We horen en zien graag meer, benieuwd of dit de voormalige auto was van @Paladore. Dat was een waar pareltje in Ebony zwart, rood lederen interieur, OSS, BOSE en veel meer. Werd hier nog te koop aangeboden.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16