Welkom en stel gerust vragen, wij weten vaak elders nog meer te vinden.
Het dak word lastiger, ongeveer 70% is definitief stuk en de rest zal het ook niet altijd vol houden.
Helaas is dat veel werk en dicht en geen lekkage vinden vele belangrijker en mooi uitzicht dan open gaan.
Ben er zelf mee bezig en op de sloop, daar vind je vermoedelijk hetzelfde probleem.... dus zonde van de tijd en de sloperijen vragen veel geld hiervoor.
En hoewel je officieel nu 1 dag te laat bent, als je Zaterdag naar Meeting wilt, vermoedelijk is er bij ons bestuur coulance??? Zie je gelijk wat wij hebben....
Even voorstellen
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
- Lemaire
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Beste Eekhoorntje,
Zaterdag gaat mij (nog) niet lukken, maar ik ga zeker een keertje naar een meeting komen!
Voor wat betreft het dak, ja dat is id een lastige maar ik heb nog niet precies kunnen vaststellen wat het probleem is. Hoewel dat als ik alles goed lees niet zo heel veel dingen kunnen zijn. Wat ik al wel zo kan zien is dat de ribbels van kabels door het doordraaien van motor inmiddels helemaal versleten zijn. Maar er is wel wat voor te zeggen id dicht en geen lekkage. Ik ga kijken of ik ergens redelijke kabels kan vinden. Lukt dat niet of blijkt dat het toch niet te zijn dan laat ik het zo.
Zaterdag gaat mij (nog) niet lukken, maar ik ga zeker een keertje naar een meeting komen!
Voor wat betreft het dak, ja dat is id een lastige maar ik heb nog niet precies kunnen vaststellen wat het probleem is. Hoewel dat als ik alles goed lees niet zo heel veel dingen kunnen zijn. Wat ik al wel zo kan zien is dat de ribbels van kabels door het doordraaien van motor inmiddels helemaal versleten zijn. Maar er is wel wat voor te zeggen id dicht en geen lekkage. Ik ga kijken of ik ergens redelijke kabels kan vinden. Lukt dat niet of blijkt dat het toch niet te zijn dan laat ik het zo.
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Gelezen dat alleen kabels €380 waren, maar die sneuvelen binnen enkele weken als je rest niet herstelde!
Dus kan met clips en zo nog veel werk en duur grapje worden, alles of niets want kabels verspillen.... dat doe ik liever niet.
Dus kan met clips en zo nog veel werk en duur grapje worden, alles of niets want kabels verspillen.... dat doe ik liever niet.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
- Lemaire
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Die kabels zijn id kostbaar, daarom ga ik ook eerst de boel maar eens verder open maken en kijken of ik een paar redelijke kabels kan vinden. Op dit moment gaat het dak helemaal niet open dus kan erg weining zien.