Even voorstellen

Stel hier jezelf en je A2 voor.
jos_br
Motortype: (nog) geen Audi A2

25 feb 2019, 07:50 2 x

Grappig deze auto hier weer tegen te komen. Wij hebben deze auto destijds compleet omgebouwd naar wat het nu is. Ook technisch is hier nooit aan beknibbelt, werkelijk alles is zo'n beetje aangepakt/verbeterd, auto is in nieuwstaat. Deze was ooit van dezelfde eigenaar waarvoor we destijds een 1,4tdi omgebouwd hebben naar 1,9tdi met een DSG6 bak.

Jos.
mercy200
Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)

25 feb 2019, 08:21 2 x

Ha Jos! Ja, ik heb ook het idee dat ik een lot uit de lotterij gewonnen heb. Auto is idd in nieuwstaat..ik bedoel beter dan nieuwstaat :) Goed om te weten dat de auto bij jullie in onderhoud is geweest. Lukas zal zich er in de toekomst over ontfermen, want die woont voor mij dichterbij, maar dank je wel voor de goede zorgen!
jos_br schreef:
25 feb 2019, 07:50
Grappig deze auto hier weer tegen te komen. Wij hebben deze auto destijds compleet omgebouwd naar wat het nu is. Ook technisch is hier nooit aan beknibbelt, werkelijk alles is zo'n beetje aangepakt/verbeterd, auto is in nieuwstaat. Deze was ooit van dezelfde eigenaar waarvoor we destijds een 1,4tdi omgebouwd hebben naar 1,9tdi met een DSG6 bak.

Jos.
Plaats reactie